Partnerzy serwisu:
Miesięcznik Rynek Kolejowy
„Rynek Kolejowy” dostępny w salonach Empik. ZAPRASZAMY DO LEKTURY

Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:

- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.
NUMER 10/2024
W numerze:
W tym numerze przybliżamy targi InnoTrans w Berlinie - nasza Redakcja gościła na tegorocznych targach i stworzyła dla Państwa raport. Oprócz tego poruszamy temat nowych tramwajów dla Gorzowa Wielkopolskiego, planów na przyszłość Kolei Mazowieckich, celowości inwestycji z południa i północy Polski oraz ,,Polski dwóch prędkości". Zaciekawić czytelników może również tekst na temat zmian w przewoźniku ŁKA na przełomie dziesięciu lat. Polecamy także rozmowy m.in. z W. Bartelskim (Tramwaje Warszawskie), P. Gulewskim (Toruń), T. Prejsem (Siemens Mobility) i D. Stefańskim (PCC Intermodal). Najnowszy numer Rynku Kolejowego jest już dostępny w Empikach.
Zapraszam do lektury!
Łukasz Malinowski, redaktor naczelny
Spis treści:

Biznes

Flesz 2 

Wiadomości 3 

Prejs (Siemens Mobility): Polska jest kluczowym rynkiem, czekamy na KDP 4 

PCC Intermodal: Świetlana przyszłość intermodalu, ale… 8 

Stępień (Koleje Mazowieckie): 70 mln pasażerów za siedem lat 12 

Raport

InnoTrans 2024. Rekordowe, bardzo ciekawe targi 18 

Tramwaj na wodór, 50-metrowy olbrzym czy tramwajo-pociąg, czyli tramwaje na InnoTrans 2024 25 

Infrastruktura

Niecelne strzały 29 

Zarządcy dróg też muszą płacić za utrzymanie przejazdów kolejowo-drogowych 32 

Pasażer

Transportowa Polska wielu prędkości 34

Zintegrowany Transport

Gorzów Wielkopolski celuje w szesnaście nowych tramwajów 36 

Gliwice. Nowa władza, ale stare podejście do tramwajów 40 

Prezydent Torunia: Myślimy o nowej linii tramwajowej 43 

Tramwaje Warszawskie w centrum uwagi. Dwa kolejne lata z inwestycjami 46 

Tabor i Technika

10 lat ŁKA. Co zmieniło się przez ten czas? 50 

Koleje Wielkopolskie zelektryfikowały poznańską bazę 54 

Prawo i polityka

Pusto jak na dworcu kolejowym 56 

Automaty paczkowe. Czy współpraca się opłaca? 59 

Kolej przegrywa wszędzie, gdzie się da 62 

Możemy znacznie zmniejszyć liczbę wypadków na kolei 66 

Felieton

Czemu kolej nie radzi sobie z czasem? 69 

Historia

Radomskie perypetie kolejowe 70 

Formularz zamówienia

Formularz został wysłany.

Formularz zamówienia

Niepoprawny format: Imie i Nazwisko
Niepoprawny format: Telefon
Niepoprawny format: Email
Niepoprawny format NIP

Adres do wysyłki:

Niepoprawny format: Adres ulicy
Niepoprawny format: Nr Domu / Lokalu
Niepoprawny format: Kod pocztowy
Niepoprawny format: Miasto
Niepoprawny format: Kraj

Adres do faktury VAT:

Niepoprawny format: Adres ulicy
Niepoprawny format: Nr Domu / Lokalu
Niepoprawny format: Kod pocztowy
Niepoprawny format: Miasto
Niepoprawny format: Kraj
Kliknięcie przycisku Wyślij jest równoznaczne z akceptacją regulaminu
STARSZE NUMERY
NUMER 10/2024
KONGRESY
KONFERENCJE
SZKOLENIE ON-LINE
Najnowsze wiadomości

POKAŻ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5