Jeden z liderów rynku budowlanego w Polsce wprowadza zmiany organizacyjne. W ich efekcie połączone zostały dwa dotąd działające autonomicznie obszary: Budownictwa Infrastruktury oraz Budownictwa Ogólnego i Inżynieryjnego. Spółką pokierują wspólnie Alfred Watzl i Wojciech Trojanowski. Jest to część większej reorganizacji struktury prowadzonej od połowy ubiegłego roku przez koncern Strabag w całej Europie.
Zmiany organizacyjne mają na celu wzmocnienie pozycji Strabag na polskim rynku przy wykorzystaniu potencjału wszystkich obszarów, w których specjalizuje się spółka tj. budownictwa infrastruktury, budownictwa ogólnego i inżynieryjnego, budownictwa energetycznego i ochrony środowiska. Obaj managerowie związani są z firmą od kilkunastu lat. Alfred Watzl odpowiedzialny obecnie za pion techniczny, przez 9 lat zarządzał Budownictwem Ogólnym i Inżynieryjnym Strabag. Wojciech Trojanowski odpowiadający za pion finansowy spółki, przez 6 lat piastował stanowisko dyrektora finansowego i członka zarządu Budownictwa Infrastruktury Strabag.
Grupa Strabag w Polsce zatrudnia aktualnie ponad 6 tysięcy pracowników w tym wysoko wykwalifikowaną kadrę inżynierów i specjalistów z zakresu nowych technologii budowlanych. Posiada największą w kraju sieć wytwórni mieszanek mineralno-asfaltowych realizującą produkcję na poziomie ponad 3 mln ton rocznie. Strabag korzysta także z potencjału naukowo-technologicznego spółek wchodzących w skład grupy w tym m.in. Heilit+Woerner, Polski Asfalt, laboratoria TPA. Wśród najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych realizowanych przez Strabag w 2012 roku wymienić można: Autostradę A2 Stryków–Konotopa, Autostradę A4 Brzesko-Wierzchosławice czy drogi ekspresowe S8 i S7 oraz lotniskowe m.in. dla Portu Lotniczego Lublin. W obszarze budownictwa ogólnego do największych realizowanych inwestycji zaliczają się m.in. budowa Centrum Galeria Katowicka na stacji PKP Katowice, Galeria Kaskada w Szczecinie oraz największej od lat inwestycji infrastrukturalnej w Toruniu, ponad 4 kilometrowego mostu drogowego przez Wisłę wraz z drogami dojazdowymi. Łącznie w 2012 r. przychody grupy Strabag w Polsce przekroczyły kwotę 4,5 miliarda złotych. W roku 2013 planowane są przychody w wysokości 3,5 miliarda złotych. Portfel kontraktów wynosi 3 miliardy złotych.
Stworzony w ostatnich latach największy na rynku potencjał w zakresie budownictwa infrastruktury Strabag chce wykorzystać również poza granicami kraju. W ubiegłym roku jedna z polskich wytwórni mas bitumicznych została przeniesiona do Rosji w rejon Wielkiego Nowgorodu. Polscy pracownicy zrealizowali tam również pierwsze kontrakty infrastrukturalne. W 2013 roku planowane jest przeniesienie kolejnych trzech wytwórni mas bitumicznych wraz z polskim personelem technicznym i grupami do prac drogowych. To sposób na zagospodarowanie wysoko wykwalifikowanej kadry zatrudnionej przez Strabag, która będzie podlegała procesom restrukturyzacji spółki w Polsce.