Rada Nadzorcza PKP Intercity Remtrak powołała na funkcję prezesa spółki Krzysztofa Wiktorowicza.
Jak czytamy w biogramie, Krzysztof Wiktorowicz jest absolwentem Wyższej Szkoły Inżynierskiej im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu oraz uczestnikiem programu Canadian International Management Institute. Ukończył wiele kursów i szkoleń specjalistycznych. Posiada ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe w branży transportowej. Przez ten czas zarządzał zespołami liczącymi od kilkudziesięciu do kilkuset pracowników. W latach 1993-2006 pełnił funkcję m.in. kierownika oddziału napraw wagonów w ZNTK w Ostródzie, dyrektora ds. rozwoju rynku w Dyrekcji Eksploatacji Cystern (DEC/GATX). Był odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów, usprawnienie procesów naprawczych z zastosowaniem metod „Lean Manufacturing”, „5S”, „Kaizen”, a także nadzór nad prawidłowym procesem przygotowania wagonów.
W 2006 r. w PCC Rail S.A. pełnił funkcję pełnomocnika zarządu ds. utrzymania i eksploatacji wagonów w spółkach holdingowych PCC Rail. Od 2007 do 2014 r. odpowiadał za nadzór nad funkcjonowaniem zakładu, w szczególności nad procesami produkcji, inwestycjami, realizacją polityki firmy w zakresie monitorowania jakości produktu, wprowadzenie nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań w Track Tec S.A. jako członek zarządu.
W 2014 r. objął funkcję Dyrektora Oddziału Napraw Wagonów w spółce Pol-Miedź Trans sp. z o.o., Grupa KGHM, którą sprawował do r. 2016, organizując naprawy wagonów towarowych, wdrażając nowe technologie i wprowadzając zmiany w procesie napraw i utrzymania wagonów. W latach 2017-2020 pełnił funkcję członka zarządu w Lotos Kolej sp. z o.o., gdzie m.in. odpowiadał za usprawnienie i optymalizację obszaru napraw oraz utrzymania i pozyskiwania taboru kolejowego. W drugiej połowie 2020 r. współpracował z Thales Polska sp. z o.o. w zakresie wsparcia realizacji projektu zabudowy systemu ERTMS/ETCS na linii kolejowej E20 - informuje spółka.
PKP Intercity Remtrak specjalizuje się w naprawach rewizyjnych na 3. i 4. poziomie utrzymania wagonów pasażerskich, modernizacjach, zabudowach ramp dla osób niepełnosprawnych, naprawach awaryjnych, itp. W bieżącym roku planowane jest rozpoczęcie napraw głównych na 5-tym poziomie utrzymania. Od 2016 roku spółka prowadzi intensywny proces modernizacji swoich zakładów, prowadzący do rozwoju kompetencji oraz wzrostu zatrudnienia. Proces modernizacji przyniesie większe uniezależnianie się spółki od podmiotów zewnętrznych. Spowoduje także redukcję kosztów napraw wagonów i lokomotyw poprzez wykonywanie większości napraw podzespołów we własnym zakresie oraz podniesienie jakości oferowanych usług, przyczyniając się do większego zaspokajania potrzeb PKP Intercity. Obecnie Spółka zatrudnia 689 pracowników.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.