Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Wszystkie oferty na odcinek Ozorków-Łęczyca przekraczają kosztorys

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
18-06-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Wszystkie oferty na odcinek Ozorków-Łęczyca przekraczają kosztorys
Fot. PKP PLK
Siedem podmiotów zgłosiło się do przetargu na realizację prac projektowych i wykonawczych na krótkim odcinku linii nr 16 Łódź - Kutno. Jak prawie w każdym tegorocznym przetargu PLK, wszystkie oferty przekroczyły kosztorys.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz przebudowa jednotorowej linii kolejowej nr 16 na odcinku od km 35,884 do km 47,397 wraz z urządzeniami sterowania i zasilania trakcyjnego, obiektami inżynieryjnymi,układami torowymi, obiektami kubaturowymi, przejazdami kolejowymi, obiektami obsługi podróżnych,nawierzchnią kolejową, podtorzem, telekomunikacją. Więcej na temat specyfikacji piszemy tutaj.

W postępowaniu wystartowało siedem podmiotów. Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum ZRK DOM z grupy PKP PLK i firm E=R=G i Aluta – na kwotę 159,4 mln zł brutto. Kosztorys inwestorski opiewa na 148,8 mln zł brutto. Wykonawca, oświadczył, że wymagany dla niego czas zamknięć torowych wynosi: 3640 godzin - najmniej ze wszystkich wykonawców.

W przetargu wystartowały też: Porr (196,8 mln zł, 6600 godzin), Torpol (182 mln, 4368 godz.), Trakcja PRKiI (194,9 mln, 4416 godz.), Colas Rail (174 mln zł, 6576 godz.), Budimex- z Ferrovial Agroman (191,7 mln zł, 6120 godz.) oraz ZUE (205,6 mln zł, 4416 godz).

PKP PLK ogłosiła już przetarg na wykonanie prac projektowych i robót budowlanych na liniach kolejowych nr 15, 16 na kolejnym odcinku , czyli Łódź Kaliska – Zgierz.

Niestety, nadchodzące prace, warte setki milionów złotych, nie rozwiążą problemu przepustowości jednotorowej linii, dlatego PLK zastanawia się nad budową w przyszłości drugiego toru lub zupełnie nowego połączenia. Piszemy o tym tutaj.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5