PKP Intercity szybko zreflektowały się i przywróciły działanie swoich automatów biletowych na najważniejszym stołecznym dworcu. Niesprawnych było ich aż 10.
O tym, że żaden z 10 biletomatów PKP Intercity na Dworcu Centralnym nie działa, poinformowali nas czytelnicy w końcu czerwca.
Tekst na ten temat powstał 4 lipca, ale już 5 lipca PKP Intercity przekazało nam dobrą informację.
– Pragniemy poinformować, że 4 lipca zakończyła się aktualizacja oprogramowania dziesięciu biletomatów PKP Intercity na dworcu Warszawa Centralna, które zyskały nowe funkcjonalności. Biletomaty umożliwiają m.in. zakup biletów z jedną przesiadką, biletów na miejsce w wagonach sypialnych, jak również biletów zakupionych w ramach ofert takich jak „Bilet rodzinny’ czy „Duża Rodzina”. Ponadto aktualnie w ramach jednej płatności można zakupić bilet na dodatkowy przejazd np. podróż powrotną – poinformował zespół prasowy PKP Intercity.
Podobne udogodnienia w bardzo licznych automatach biletowych zamierza wprowadzić przewoźnik na aż 116 stacjach. O przetargu dotyczącym obsługi 164 biletomatów w tych lokalizacjach piszemy
tutaj.