Do końca września zintegrowany system sterowania ruchem ulicznym we Wrocławiu miał działać testowo na 10 skrzyżowaniach. W ubiegłym tygodniu uruchomiono go na siedmiu, dwa dołączą w tym tygodniu, ale kiedy ruszy na węźle przesiadkowym przy Borowskiej, Suchej, Ślężnej i Stawowej nikt nie wie - donosi portal TuWrocław.
- W nowym, testowym systemie siedem skrzyżowań już działa. Dane są już zbierane i już zaczynamy się uczyć. Przy podłączaniu sprzętu na skrzyżowaniach: Borowskiej i Glinianej oraz Dyrekcyjnej i Hubskiej napotkaliśmy drobne problemy, ale rozwiążemy je na początku tygodnia. Jedyne czego brakuje to skrzyżowanie Borowska, Sucha, Stawowa, Ślężna, gdzie powstaje węzeł przesiadkowy, ale tu nie wiemy jeszcze kiedy uda się zacząć montowanie sprzętu – powiedział portalowi TuWrocław Błażej Trzcinowicz, koordynator komputerowego sterowania światłami.
- Na prośbę wydziału inżynierii miejskiej sygnalizacja na tych światłach przez pierwsze miesiące nie będzie zmiennoczasowa, tylko stałoczasowa – mówi Błażej Trzcinowicz.
Więcej