Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Wrocław: Tramwaje pojadą z Księża Małego do Radwanic?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
11-03-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Gazeta Wrocławska

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Wrocław: Tramwaje pojadą  z Księża Małego do Radwanic?
Jak informuje „Gazeta Wrocławska”, możliwość przedłużenia linii tramwajowej z pętli na Księżu Małym do granicy Wrocławia z Radwanicami przewidziano w miejskim studium przestrzennym. Jednak, aby tramwaj pojechał do Radwanic, wcześniej musi zostać wybudowana nowa droga tzw. obwodnica Księża Małego.

- To trasa, która powstałaby między ulicą Opolską a terenami kolejowymi i stacją Wrocław Brochów. W studium pozostawione jest miejsce na taką trasą – informuje „Gazetę Wrocławską” Zbigniew Komar, zastępca dyrektora departamentu infrastruktury i gospodarki w Urzędzie Miejskim Wrocławia. Na nową drogę skierowano by  ruch tranzytowy z Opolskiej, dzięki temu ulica zostałaby odciążona. Dzięki temu Opolska mogłaby zostać zwężona, co umożliwiłoby budowę torowiska tramwajowego.
Jednak władze miasta nie planują na razie budowy nowej drogi w tej części Wrocławia, ani poprowadzenia torów tramwajowych przez ul. Opolską ponieważ zbyt mało osób mieszka w Radwanicach.

- Znajduje się tam niska zabudowa, bez blokowisk. Poprowadzenie nowej linii tramwajowej ma sens tylko wtedy, jeśli na danym osiedlu mieszka odpowiednia ilość osób. Dlatego dużo prędzej powstanie linia tramwajowa na Nowy Dwór, Psie Pole czy Jagodno, niż przedłużona zostanie linia do Radwanic – wyjaśnia „Gazecie Wrocławskiej” Komar.

Więcej

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

Zintegrowany transport

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

inf pras. 28 sierpnia 2023

Pennsylvania: Alstom dostarczy 130 nowych tramwajów dla SEPTA

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Tomasz Śniedziewski 17 grudnia 2022

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

Zintegrowany transport

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

inf pras. 28 sierpnia 2023

Pennsylvania: Alstom dostarczy 130 nowych tramwajów dla SEPTA

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Tomasz Śniedziewski 17 grudnia 2022

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5