Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Wiemy jak mogą wyglądać pojazdy Pesy dla Opolszczyzny

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
08-08-2024
Ostatnia modyfikacja:
08-08-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Wiemy jak mogą wyglądać pojazdy Pesy dla Opolszczyzny
Wiz. Pesa
Mamy wizualizację tego, jak mogą wyglądać nowe elektryczne zespoły trakcyjne Pesy dla województwa opolskiego. Samorząd prowadzi przetarg na 5 lub nawet 20 nowych EZT, a oferty Pesy jest jedyną, jaka wpłynęła w całym postępowaniu.

Województwo opolskie prowadzi postępowanie przetargowe na dostawę do 20 elektrycznych zespołów trakcyjnych, zarówno 3- jak i 4-członowych. Zamówienie podstawowe obejmuje zakup pięciu pociągów (dwóch 4-członowych oraz trzech krótszych, 3-członowych). Opcja opiewa na kolejnych 15 pojazdów - czterech 4-członowych oraz jedenastu 3-członowych.

Kilka dni temu poznaliśmy złożone oferty, a właściwie ofertę, bowiem realizacją zamówienia jest zainteresowana tylko Pesa. Producent z Bydgoszczy wycenił dostawę 20 pojazdów za kwotę 797 mln zł - 202,3 mln zł (zamówienie podstawowe) i 594,7 mln zł (zamówienie w opcji).

Budżet regionu jest mniejszy, bowiem na zakup 20 pociągów województwo chce przeznaczyć 768,7 mln złotych, a na zakup pięciu pojazdów z zamówienia podstawowego - 194,9 mln zł. Do rozstrzygnięcia przetargu nie brakuje więc znowu tak wiele.

Prezentujemy wstępną wizualizację nowych pojazdów dla opolskiego. Ostateczny wygląd pociągów będzie ustalony po ewentualnym rozstrzygnięciu przetargu oraz decyzji władz województwa. Pesa zaoferowała samorządowi elektryczne zespoły trakcyjne oparte o nową platformę producenta - Regio 160. Zespoły trakcyjne tego rodzaju zakupiło np. województwo łódzkie czy też Koleje Mazowieckie.

Więcej o nowo kupowanych EZT dla Opolszczyzny pisaliśmy tutaj.
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Opolskie na razie nie kupi nowych pociągów

Tabor i technika

Opolskie na razie nie kupi nowych pociągów

Jakub Rösler 26 kwietnia 2024

Opolskie: Szynobusów wciąż za mało. Nie ma decyzji o dzierżawie taboru

Zintegrowany transport

Opolskie rozważa dzierżawę taboru, by ratować sytuację

Tabor i technika

Opolskie: Wznowienia kursów Nysa – Wrocław nie będzie

Pasażer

Święto w Opolskiem: Pociągi regionalne pojadą 25 grudnia

Pasażer

Zobacz również:

Opolskie na razie nie kupi nowych pociągów

Tabor i technika

Opolskie na razie nie kupi nowych pociągów

Jakub Rösler 26 kwietnia 2024

Opolskie: Szynobusów wciąż za mało. Nie ma decyzji o dzierżawie taboru

Zintegrowany transport

Opolskie rozważa dzierżawę taboru, by ratować sytuację

Tabor i technika

Opolskie: Wznowienia kursów Nysa – Wrocław nie będzie

Pasażer

Święto w Opolskiem: Pociągi regionalne pojadą 25 grudnia

Pasażer

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5