Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Wiadomo, kto naprawi Flirta3 uszkodzonego pod Skierniewicami

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
13-09-2024
Ostatnia modyfikacja:
12-09-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Koleje Mazowieckie

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Wiadomo, kto naprawi Flirta3 uszkodzonego pod Skierniewicami
Fot. KM PSP Skierniewice
Powypadkową naprawę elektrycznego zespołu trakcyjnego Flirt3 Kolei Mazowieckich, wykona firma Stadler Service Polska.

Chodzi o jednostkę ER160-22, która została uszkodzona w wyniku zderzenia ze składem towarowym PKP Cargo. Zdarzenie miało miejsce pod koniec sierpnia ubiegłego roku. Nikt z obsługi pociągu pasażerskiego ani nikt z podróżnych, nie został wtedy ranny. Wybór podmiotu, który naprawi EZT nieco się wydłużył. Koleje Mazowieckie zapytały wiosną producenta pojazdów, które podmioty mogłyby wykonać naprawę po zdarzeniu w Skierniewicach.

Naprawa powypadkowa będzie kosztować 4,97 mln złotych i wykona ją Stadler Service Polska. Firma ta została wybrana przez Koleje Mazowieckie ze względu na specyfikację techniczną oraz konieczność zastosowania oryginalnych części zamiennych. Istotna była także kwestia gwarancji na jednostkę, którą wyprodukował Stadler Polska.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Stępień (Koleje Mazowieckie): 70 mln pasażerów za siedem lat

Pasażer

Stępień (Koleje Mazowieckie): 70 mln pasażerów za siedem lat

Łukasz Malinowski 01 listopada 2024

Flirty królują na Mazowszu. "Niedługo pożegnamy EN57"

Tabor i technika

Flirty królują na Mazowszu. "Niedługo pożegnamy EN57"

Łukasz Malinowski 17 września 2024

Koleje Mazowieckie wracają do diesla. Chcą kupić nawet 10 jednostek

Tabor i technika

Zobacz również:

Stępień (Koleje Mazowieckie): 70 mln pasażerów za siedem lat

Pasażer

Stępień (Koleje Mazowieckie): 70 mln pasażerów za siedem lat

Łukasz Malinowski 01 listopada 2024

Flirty królują na Mazowszu. "Niedługo pożegnamy EN57"

Tabor i technika

Flirty królują na Mazowszu. "Niedługo pożegnamy EN57"

Łukasz Malinowski 17 września 2024

Koleje Mazowieckie wracają do diesla. Chcą kupić nawet 10 jednostek

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5