Partnerzy serwisu:
Pasażer

Warszawa Rembertów bez działających pragotronów. Po pytaniach… PLK je zakleiły

Dalej Wstecz
Data publikacji:
11-07-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Warszawa Rembertów bez działających pragotronów. Po pytaniach… PLK je zakleiły
fot. Rembertów Bezpośrednio
Od kilku tygodni nie działają prawidłowo pragotrony na stacji Warszawa Rembertów. Awarii uległ serwer sterujący wyświetlaczami klapkowymi, który ma zostać naprawiony w następnym tygodniu. Dopiero PKP PLK uznały za stosowne zaklejenie wprowadzających w błąd ekranów. Uwag co do stanu utrzymania infrastruktury pasażerskiej w Rembertowie jest jednak więcej.

Jak informuje stowarzyszenie Rembertów Bezpośrednio, od kilku tygodni nie działają właściwie pragotrony na stacji Warszawa Rembertów. Wskazują połączenia z innej pory dnia, przypadkowe zestawienia liter bądź nie wyświetlają żadnej informacji o nadjeżdżających pociągach.

PKP Polskie Linie Kolejowe zapewniają, że „już pracują” nad naprawą usterki. Według zarządcy infrastruktury problem z pragotronami wystąpił po raz pierwszy 25 czerwca, ale pomogło zrestartowanie systemu. Potem jednak doszło do kolejnej, dłuższej usterki. – Awarii uległ serwer sterujący wyświetlaczami klapkowymi. W tej chwili oczekujemy na zamówione części. Według deklaracji serwisu, usterka powinna zostać usunięta w połowie następnego tygodnia – mówi Martyn Janduła z wydziału prasowego PKP PLK.

Zarządca infrastruktury kolejowej prosi podróżnych o zwracanie „szczególnej uwagi” na zapowiedzi megafonowe, a także sprawdzanie odjazdów w rozkładzie w gablotach informacyjnych bądź na Portalu Pasażera. Jak się okazuje jednak, lokalny Zakład Linii Kolejowych dopiero po naszych pytaniach uznał za stosowne zaklejenie pragotronów, które wprowadzają w błąd podróżnych już od dłuższego czasu.


fot. Rembertów Bezpośrednio

Niedziałające wyświetlacze to nie jest jedyny problem ze stanem infrastruktury pasażerskiej na stacji w Rembertowie i jej utrzymaniem. Całość charakteryzuje wątpliwa jakość materiałów i niska estetyka. Jak przekonuje stowarzyszenie, na stacji jest brudno, istniejące obiekty przeciekają, towarzyszy im odpychający zapach, monitoring jest niesprawny (rozbita kamera). Widać też nieudolne działania Zakładu Linii Kolejowych związane z poprawą estetyki – np. zamalowywane graffiti w tunelu cienką warstwą farby o zupełnie innym kolorze. Największą uciążliwością są jednak częste zmiany rozkładów, ograniczenia w kursowaniu pociągów oraz częste opóźnienia, spowodowane pracami torowymi.


fot. Rembertów Bezpośrednio


fot. Rembertów Bezpośrednio
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5