W zeszłym tygodniu krótki Jazz przeszedł test niezawodności, w ramach którego musiał przejechać 5 tys. km bez awarii i przestojów. – Tramwaj zostanie przyjęty na stan po wyjaśnieniu wszystkich spraw z producentem – mówi Michał Powałka, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich. Od tego są uzależnione dalsze dostawy kolejnych egzemplarzy. Termin zakończenia dostaw Jazzów Duo przesunął się natomiast na jutro.
Pesa ma dostarczyć w sumie do Warszawy 30 krótkich, blisko 20-metrowych tramwajów 134N Jazz. Pierwszy z nich dotarł do Warszawy 10 marca br. Zgodnie z procedurami elementem odbiorów jest test niezawodności, w ramach którego tramwaj musi przejechać z pasażerami 5 tys. km bez żadnych większych przestojów i awarii. Krótki Jazz swój test rozpoczął 30 lipca br.
W zeszłym tygodniu „wyjeździł” już 5 tys. kilometrów. – Pierwszy tramwaj typu 134N skończył test niezawodności. Podczas włączenia do ruchu wystąpiły problemy związane z układem klimatyzacji i systemami teleinformatycznymi. Tramwaj zostanie przyjęty na stan po wyjaśnieniu wszystkich spraw z producentem – informuje Michał Powałka, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich. Według naszych informacji chodzi o niezgodność rozwiązań ze specyfikacją zamówienia.
Więcej na portalu Transport-publiczny.pl
Zapraszamy na IV Kongres Transportu Publicznego, który odbędzie się w Warszawie w dniach 19-20 października 2015 roku. Wśród poruszanych tematów znajdzie się między innymi mobilność Polaków, technologie służące mobilności oraz kwestie planowania i realizacji celów rozwoju miast.
Więcej informacji o Kongresie znajdziesz tutaj.