Przewozy Regionalne otworzyły na warszawskim Dworcu Centralnym kasę biletową. Poza biletami wszystkich przewoźników kolejowych i dostępem do aktualizowanego na bieżąco elektronicznego rozkładu jazdy pociągów w kasie funkcjonuje pilotażowy system tłumacza języka migowego.
Na warszawskim Dworcu Centralnym działa już kasa biletowa Przewozów Regionalnych. Właśnie w tym miejscu największy polski kolejowy przewoźnik pasażerski – jako pierwszy spośród wszystkich – zaoferował podróżnym nowoczesny system tłumacza migowego.
– Mając na uwadze przede wszystkim wygodę podróżnych, konsekwentnie rozbudowujemy kanały sprzedaży ułatwiające wszystkim naszym pasażerom zakup biletów. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy w naszej kasie na Dworcu Centralnym w Warszawie nowoczesny system tłumaczenia języka migowego. Chcielibyśmy, aby docelowo wyposażone w niego były kasy na dworcach w największych miastach w Polsce – mówi Małgorzata Kuczewska-Łaska, prezes Przewozów Regionalnych.
W kasie można kupić bilety na pociągi wszystkich przewoźników kolejowych w Polsce. Kasjerki, udzielając pasażerom informacji o połączeniach, korzystają z aktualizowanego na bieżąco elektronicznego rozkładu jazdy pociągów. Dzięki realizacji kolejnego etapu rozwoju nowoczesnych kanałów informacyjnych, wszystkie kasy biletowe Przewozów Regionalnych posiadają już dostęp do rozkładu jazdy w wersji online. Od czasu, gdy w podobną aplikację zostały wyposażone terminalne mobilne, każdy konduktor w pociągu może udzielić podróżnym kompleksowej informacji na temat wyboru najkorzystniejszego połączenia.
Okienka kasowe Przewozów Regionalnych zlokalizowane są w bardzo dogodnym punkcie – w galerii środkowej, naprzeciwko schodów prowadzących do holu głównego dworca, tuż obok przechowalni bagażu. Poza kasami na Dworcu Centralnym podróżni wyjeżdżający z Warszawy mogą kupić bilety także w kasach Przewozów Regionalnych na wyremontowanym niedawno Dworcu Wschodnim oraz w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Wileńskiej 14a w siedzibie firmy.