– Chcemy modernizować tabor, na tyle, na ile nasz klient tego potrzebuje. Dobry tabor, to taki, który jest efektywny ekonomicznie, czyli ma sens, jeśli, wykorzystując nowe wagony i lokomotywy, jesteśmy w stanie przewieźć towar taniej. Dlatego ostatnio kupiliśmy ponad 1,2 tys. platform, czy 31 nowych lokomotyw Dragon – mówił podczas targów Trako prezes PKP Cargo Czesław Warsewicz.
– Mają tu znaczenie też pewne elementy regulacyjne, np. unijne wymagania dotyczące hałasu, które zmuszają nas do wprowadzenia cichych wagonów – przypomniał prezes PKP Cargo.
– Biorąc pod uwagę nasze potrzeby widzimy sens w rozwijaniu projektu Gniewczyny, razem z Agencją Rozwoju Przemysłu i firmą Wagony Świdnica, która należy do koncernu Greenbrier. To odpowiedź nie tylko na nasze potrzeby, ale też na potrzeby rynku europejskiego. Zakład, przynajmniej w 50 proc., będzie produkował na rynki zewnętrzne, stąd obecność partnera, który je zna i jego know–how bardzo się przyda – zaznaczył.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.