Jak informowaliśmy już wczoraj, od 1 września rusza sprzedaż alkoholu w wagonach restauracyjnych prowadzonych przez pociągi relacji krajowej. Według dyrektora działu marketingu Browaru Konstancin Wiktora Sawoniaki, zaoferowanie pasażerom piwa niepasteryzowanego to przemyślana i dalekosiężna inwestycja spółki Wars SA.
- Rynek piw regionalnych w Polsce dopiero rozwija się, a zainteresowanie klientów z pewnością będzie wzrastało – zaznaczył dyrektor działu marketingu Browaru Konstancin.
W ofercie wagonów restauracyjnych spółki Wars dostępne będzie m. in. piwo niepasteryzowane "Dawne" oraz pasteryzowane "Starodawne", które produkuje Browar Konstancin. Produkty browaru popularne były dotychczas głównie na Mazowszu, ale nie tylko: - Współpracujemy także m. in. z Łodzią, Krakowem, Katowicami Trójmiastem. Bez wątpienia dostępność naszego piwa zwiększy sprzedawalność oraz poprawi rozpoznawalność naszej marki. Dzięki temu, że pociągi PKP Intercity jeżdżą po całym kraju, wielu Polaków będzie mogło poznać nasz regionalny produkt – zaznacza Wiktor Sawoniaka.
- Jeśli chcemy liczyć na klienta, musimy dać mu do wyboru także piwa droższe, produkowane w technologii tradycyjnej. Sprzedaż piwa w wagonach restauracyjnych może poprawić wyniki finansowe spółki Wars, m. in. dlatego, że rynek piw regionalnych jest wciąż rozbudowywany – podsumował dyrektor działu marketingu Browaru Konstancin.
Browar Konstancin to firma wyłącznie z polskim kapitałem. Browar specjalizuje się w produkcji piw metodą tradycyjną.