Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

W poniedziałek prezentacja 31WE. A od 1 kwietnia na dolnośląskich trasach

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Autor:

UMWD

Data publikacji:
22-03-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
UMWD

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
W poniedziałek prezentacja 31WE. A od 1 kwietnia na dolnośląskich trasach
Koleje Dolnośląskie zapraszają w poniedziałek na prezentację dwóch pociągów 31 WE, które wyprodukował Newag. „To dolnośląskie Pendolino” – chwali się Urząd Marszałkowski. Tydzień później pociągi wyjadą na trasy z pasażerami.

Klimatyzacja, darmowe WiFi, szyby pochłaniające promieniowanie słoneczne i wszelkie udogodnienia dla pasażerów – zachwala nowe pociągi urząd marszałkowski województwa. Pojazdy wyprodukowane przez polską spółkę Newag przystosowane są do jazdy z prędkością 160 km/h i kosztowały ponad 100 mln złotych (w tym wkład UE to ok. 67,5 mln). Promocyjny przejazd nowymi pociągami już w najbliższy poniedziałek (25 marca) o godzinie 10.50.

Prezentacja rozpocznie się na wrocławskim Dworcu Głównym o godz. 10.50 przy peronie 3.

  • 10.50 – 11.18 – Dworzec Główny we Wrocławiu - prezentacja 31 WE „Impuls” przy peronie 3
  • 11.18 – 12.07 – przejazd specjalny Wrocław Główny – Legnica (prędkość 160km/h pomiędzy stacjami Wrocław Leśnica – Środa Śląska oraz Środa Śląska – Legnica)
  • 12.07 – 12:50 – Dworzec w Legnicy - część oficjalna i prezentacja taboru
  • 12.51 – 13.40 – przejazd powrotny Legnica - Wrocław Główny

Dwa pierwsze nowoczesne 31WE „Impuls” wyjadą na tory Dolnego Śląska 1 kwietnia 2013 r., kolejne trzy w czerwcu. Nowe pociągi obsłużą połączenia na linii Wrocław – Węgliniec przez Legnicę i Bolesławiec. W weekendy będą obsługiwały linię Wrocław – Jelenia Góra. Będą najszybszymi pociągami regionalnymi na Dolnym Śląsku. Podróż tymi najszybszymi regionalnymi pociągami na Dolnym Śląsku pozwoli podróżnym pokonać odległość z Wrocławia do Legnicy w niecałą godzinę, a cała podróż pomiędzy Wrocławiem a Węglińcem skróci się o 20-25 minut.

Od żółto-białych szynobusów KD, do widoku których na Dolnym Śląsku pasażerowie zdążyli się już przyzwyczaić, nowe pojazdy są przede wszystkim większe - mogą przewozić więcej pasażerów (każdy ma 202 miejsca siedzące i ok. 256 miejsc stojących). Pasażerowie w czasie podróży mogą korzystać z Internetu, podładować komórkę czy przewinąć niemowlę na specjalnie przygotowanym przewijaku. Komfort podroży poprawiają także szyby pochłaniające promienie słoneczne, klimatyzacja i wygodne fotele, zaś niskopodłogowe wejście ułatwi poruszanie się osobom niepełnosprawnym i młodym rodzicom, którzy podróżują z dziećmi w wózkach. Na licznych udogodnieniach technicznych (np. elektroniczne układy sterowania pojazdem, kamery zamiast lusterek czy monitoring wnętrza) skorzysta także obsługa pojazdu.

Rozkład jazdy pociągów specjalnych:

  • Wrocław Główny (odjazd 11:18), Wrocław Muchobór (11:25), Wrocław Nowy Dwór (11:28), Wrocław Żerniki (11:30), Wrocław Leśnica (11:38), Środa Śląska (11:50), Legnica (przyjazd: 12:07)
  • Legnica (odjazd: 12:51), Środa Śląska (13:08), Wrocław Leśnica (13:23), Wrocław Żerniki (13:28), Wrocław Nowy Dwór (13:30), Wrocław Muchobór (13:33), Wrocław Główny (13:40)
  • Legnica (odjazd: 12:55), Chojnów (13:07), Bolesławiec (13:19), Węgliniec (przyjazd: 13:33)
  • Węgliniec (odjazd: 13:50), Bolesławiec (14:02), Chojnów (14:16), Legnica (przyjazd: 14:27)
  • Legnica (odjazd: 14:40), Środa Śląska (14:56), Wrocław Leśnica (15:15), Wrocław Żerniki (15:20), Wrocław Nowy Dwór (15:23), Wrocław Muchobór (15:26), Wrocław Główny (przyjazd: 15:33)
     
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

PKP Intercity: Pierwsza z 46 lokomotyw Griffin już odebrana

Tabor i technika

PKP Intercity: Pierwsza z 46 lokomotyw Griffin już odebrana

PKP Intercity, oprac. DS 17 października 2024

31WE już po testach w Żmigrodzie. Teraz Warszawa

Tabor i technika

31WE już po testach w Żmigrodzie. Teraz Warszawa

jm, Rynek Kolejowy 17 stycznia 2013

31WE nazdjęciach Czytelników

Fotorelacje

31WE nazdjęciach Czytelników

Rynek Kolejowy 06 marca 2013

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

PKP Intercity: Pierwsza z 46 lokomotyw Griffin już odebrana

Tabor i technika

PKP Intercity: Pierwsza z 46 lokomotyw Griffin już odebrana

PKP Intercity, oprac. DS 17 października 2024

31WE już po testach w Żmigrodzie. Teraz Warszawa

Tabor i technika

31WE już po testach w Żmigrodzie. Teraz Warszawa

jm, Rynek Kolejowy 17 stycznia 2013

31WE nazdjęciach Czytelników

Fotorelacje

31WE nazdjęciach Czytelników

Rynek Kolejowy 06 marca 2013

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5