Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

W Czechach rozpoczęły się testy piętrowego zespołu trakcyjnego CRRC dla Westbahn

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
06-05-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
W Czechach rozpoczęły się testy piętrowego zespołu trakcyjnego CRRC dla Westbahn
fot. Vuz Velim
CRRC – chiński producent taboru kolejowego – rozpoczął w Czechach kilka dni temu testy swojego piętrowego zespołu trakcyjnego dla austriackiego prywatnego operatora West Bahn.

Wcześniej piętrowy ezt oznaczony „DDEMU2” testowany był na torze w niemieckim Wildenrath. W Europie jest od końca 2021 roku, a wyprodukowany został w połowie ubiegłego roku, o czym piszemy tutaj. W Czechach, na torze testowym VUZ Velim, wykonywane będą badania w ruchu związane z „kompatybilnością elektromagnetyczną”. 

CRRC twierdzi, że pojazd zbudowany jest zgodnie z założeniami TSI, zabiera na pokład 571 pasażerów w wagonach pierwszej i drugiej klasy. Przygotowywany jest do kursowania z prędkością 200 km/h. Dzięki stosowaniu materiałów kompozytowych ma być cięższy od podobnie długich jednopokładowych zespołów trakcyjnych (ma 6 wagonów) jedynie o 10%.

Westbahn pociągów nie kupuje, a jedynie będzie je leasingował od chińskiego poolu taborowego stworzonego po to, by wprowadzić pojazdy na europejskie tory. Zbudowane mają być na razie 4 zespoły trakcyjne tego typu. W najlepszym przypadku wejdą do ruchu w grudniu 2023 roku, ale Chińczykom może nie być łatwo dopuścić pojazd do ruchu, czego dowodzi przykład jednostek trakcyjnych Sirius. Czas oczekiwania na ich homologację był tak długi, że Leo Express, który je kupił, zerwał kontrakt z dostawcą. 
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

CRRC testuje Siriusa na Słowacji

Tabor i technika

CRRC testuje Siriusa na Słowacji

Mikołaj Kobryński 29 maja 2023

Kolejna piętrowa jednostka CRRC dla Westbahn testowana w Czechach

Tabor i technika

RegioJet rozmawia z chińskim CRRC o zakupie zupełnie nowej lokomotywy

Tabor i technika

Po trzech latach testów Sirius CRRC wyjedzie na czeską sieć kolejową

Tabor i technika

Leo Express zerwał kontrakt na chińskie pociągi

Tabor i technika

Zobacz również:

CRRC testuje Siriusa na Słowacji

Tabor i technika

CRRC testuje Siriusa na Słowacji

Mikołaj Kobryński 29 maja 2023

Kolejna piętrowa jednostka CRRC dla Westbahn testowana w Czechach

Tabor i technika

RegioJet rozmawia z chińskim CRRC o zakupie zupełnie nowej lokomotywy

Tabor i technika

Po trzech latach testów Sirius CRRC wyjedzie na czeską sieć kolejową

Tabor i technika

Leo Express zerwał kontrakt na chińskie pociągi

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5