Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

VT627 Kolei Mazowieckich idą do remontu

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
05-08-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ms, Rynek-Kolejowy.pl

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
VT627 Kolei Mazowieckich idą do remontu
Koleje Mazowieckie wybrały wykonawcę napraw poziomu P4 wagonów motorowych serii VT627. 10 lat temu pojazdy zostały sprowadzone z Niemiec, na trasy mają wyjechać ponownie za kilka miesięcy.

Chętna do napraw VT627 była tylko jedna firma. Wykona je Serwis Pojazdów Szynowych ASO Piotr Mieczkowski Trzeciewnica. Wszystkie pojazdy mają wrócić z naprawy, połączonej z unowocześnieniem pojazdów poprzez instalację w nich systemów informacji pasażerskiej, do 31 marca 2016. Ale pierwsze 2 wagony z pasażerami pojadą ponownie jeszcze w tym roku.

Firma z Trzeciewicy udzieli gwarancji jakości na bezawaryjną eksploatację VT627 na okres 18 miesięcy na cały pojazd, 24 miesięcy na malaturę pojazdu (pudła będą odmalowane i osłonięte powłoką antygraffiti) oraz na podzespoły i zespoły zamontowane podczas modyfikacji pojazdu. Wagony motorowe, do tej pory spotykane na trasach z Nasielska do Sierpca, z Tłuszcza do Czeremchy i z Kutna do Sierpca, otrzymają również odświeżone wnętrze.

Swoje prace ASO wyceniło na 4 179 540 zł brutto. Koleje Mazowieckie planowały przeznaczyć na przywrócenie do ruchu pociągów 4 920 000 zł brutto.


Zapraszamy na V Kongres Kolejowy, który odbędzie się 28 października 2015 roku w Katowicach. W tym roku wśród poruszanych tematów znajdzie się między innymi analiza polskiego rynku kolejowego oraz kwestia przygotowania inwestycji w infrastrukturze kolejowej.

Więcej informacji o Kongresie znajdziesz TUTAJ.

Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Koleje Mazowieckie naprawią swoje VT627

Tabor i technika

Koleje Mazowieckie naprawią swoje VT627

Jakub Rösler 21 listopada 2022

Do kiedy pojeżdżą VT627 i VT628 Kolei Mazowieckich?

Tabor i technika

Pesa i SPS chcą wykonać naprawy P4 wielkopolskich EN57 AKW

Tabor i technika

ZNTK Mińsk Maz. i Mieczkowski naprawią ezt dla SKM Trójmiasto

Tabor i technika

Dwie firmy chcą zrobić przegląd dolnośląskich SA134 i SA135

Tabor i technika

Zobacz również:

Koleje Mazowieckie naprawią swoje VT627

Tabor i technika

Koleje Mazowieckie naprawią swoje VT627

Jakub Rösler 21 listopada 2022

Do kiedy pojeżdżą VT627 i VT628 Kolei Mazowieckich?

Tabor i technika

Pesa i SPS chcą wykonać naprawy P4 wielkopolskich EN57 AKW

Tabor i technika

ZNTK Mińsk Maz. i Mieczkowski naprawią ezt dla SKM Trójmiasto

Tabor i technika

Dwie firmy chcą zrobić przegląd dolnośląskich SA134 i SA135

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5