Partnerzy serwisu:
Warte uwagi

UTK organizuje kampanię dla pasażerów w Katowicach

Dalej Wstecz
Autor:

UTK

Data publikacji:
24-02-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
UTK

Podziel się ze znajomymi:

WARTE UWAGI
UTK organizuje kampanię dla pasażerów w Katowicach
Urząd Transportu Kolejowego w ramach prowadzonej od 2011 roku kampanii informacyjno – edukacyjnej „Dzień Pasażera”, serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych w najbliższy czwartek, 27 lutego na dworzec kolejowy w Katowicach.

W holu głównym katowickiego dworca pojawi się punkt informacyjny, w którym pracownicy Urzędu Transportu Kolejowego w godzinach od 12.00 do 16.00, będą udzielać pasażerom bezpłatnych porad i informacji z zakresu praw przysługujących podróżującym koleją oraz rozdawać ulotki z zestawem praktycznych i najważniejszych informacji dotyczących podróży pociągami. Wszyscy zainteresowani będą mogli również wypełnić anonimową ankietę dotyczącą satysfakcji podróżnych z poziomu usług świadczonych przez przewoźników i zarządców usług.

Dotychczas, w ramach kampanii, odwiedziliśmy już siedem dworców kolejowych na terenie kraju. Były to: Gdańsk Główny, Poznań Główny, Kutno, Warszawa Wschodnia, Warszawa Centralna oraz Kraków Główny. 

Porady prawne i informacje z zakresu praw przysługujących pasażerom korzystającym z usług kolei, można również uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Urzędem Transportu Kolejowego:

  • telefonicznie pod nr 801 044 080* (z telefonów stacjonarnych) oraz 22 460 40 80(z telefonów komórkowych); infolinia czynna jest w dni robocze, w godz. 9.00 – 16.00, opłata za połączenie z nr 801 044 080 zależy od cennika operatora, zwykle jest to 0,29 zł/min. + VAT. Opłata za połączenie z nr 22 460 40 80 według cennika operatora.
  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: pasażer@utk.gov.pl
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PPL: 13,5 mln zysku netto w 2022

Biznes

PPL: 13,5 mln zysku netto w 2022

Mateusz Kieruzal 11 lipca 2023

Strzegowska (ZTM Warszawa): 99% młodzieży to nasi przyszli pasażerowie

Zintegrowany transport

Pasażerowie nie wrócili jeszcze do WKD po pandemii

Pasażer

UTK: Nosorożec Rogatek staje się idolem dzieci

Prawo i polityka

PPL: Kampania społeczna orężem w walce z fałszywymi alarmami bombowymi

Infrastruktura

Zobacz również:

PPL: 13,5 mln zysku netto w 2022

Biznes

PPL: 13,5 mln zysku netto w 2022

Mateusz Kieruzal 11 lipca 2023

Strzegowska (ZTM Warszawa): 99% młodzieży to nasi przyszli pasażerowie

Zintegrowany transport

Pasażerowie nie wrócili jeszcze do WKD po pandemii

Pasażer

UTK: Nosorożec Rogatek staje się idolem dzieci

Prawo i polityka

PPL: Kampania społeczna orężem w walce z fałszywymi alarmami bombowymi

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5