10 tysięcy nowych użytkowników i 50 razy więcej odwiedzin niż zwykle – to efekt pierwszego dnia promocji SuperBilet Przewozów Regionalnych. Mimo starań przewoźnika, tylko części chętnych udało się nabyć bilety za złotówkę. Przewoźnik sprzedał już 4 tysiące Superbiletów.
Nowa promocja SuperBilet to bilety w cenie 39, 29,19,9, a nawet 1 zł na pociągi Interregio Przewozów Regionalnych. Przewoźnik przygotował ich 50 tysięcy do końca stycznia. Biletu nie można kupić w kasie – są dostępne wyłącznie online – a zainteresowanie przekroczyło możliwości przewoźnika.
– Spodziewaliśmy się takiego zainteresowania, system jest przygotowany. Dokonujemy próbnych zakupów i transakcja się udaje – mówiła początkowo rzeczniczka Przewozów Regionalnych Marta Milewska. Ale wielu użytkowników widziało jedynie błąd na stronie, lub w ogóle nie mogło się zalogować, również my, czy np. Radio Zet. – Sztab ludzi pracuje nad usprawnieniem kanału sprzedaży – przyznaje w końcu Milewska.
I podaje, że wczoraj ruch na portalu sprzedaży biletów Przewozów Regionalnych był 50–krotnie większy niż zazwyczaj. Do systemu przewoźnika zarejestrowało się aż 10 tysięcy nowych użytkowników. – To ogromne zainteresowanie powoduje problemy. Nie potrafię powiedzieć, kiedy zostaną rozwiązane – przyznaje.
Jak się okazuje, system internetowy Przewozów Regionalnych pozwalał sprzedać maksymalnie…trzy bilety w ciągu minuty. Oznacza to, że od uruchomienia promocji był praktycznie bez przerwy w pełni obciążony. Przewoźnik zwiększył możliwości do 5 biletów na minutę, czyli może sprzedać 7200 biletów na dobę. W tym tempie promocyjna sprzedaż potrwałaby aż do świąt. – Dokładamy wszelkich starań, by jak najszybciej usprawnić sprzedaż i każdy mógł kupić bilet – dodaje Milewska.
Po południu rzeczniczka Przewozów Regionalnych przekazała, że 3 bilety na minutę można było kupić wtedy, kiedy były największe problemy z transakcjami. – W tej chwili z serwisu może korzystać nawet pięćset osób jednocześnie – mówi Milewska.