Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Trzy lokomotywy PKP Intercity uszkodzone po kolizji w Krakowie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Corail TS Sp. z o.o.
Dellner

Data publikacji:
02-08-2024
Ostatnia modyfikacja:
02-08-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Trzy lokomotywy PKP Intercity uszkodzone po kolizji w Krakowie
fot. M. Szymajdazdjęcie ilustracyjne
2 sierpnia w Krakowie Płaszowie doszło do uszkodzenia aż trzech lokomotyw należących do spółki PKP Intercity. Okoliczności zdarzenia są wyjaśniane.

Rano 2 sierpnia udało nam się ustalić, że dzień wcześniej w Krakowie, podczas jazdy manewrowej jedna z lokomotyw uderzyła w dwie stojące lokomotywy. Lokomotywą w ruchu była EP07, która najechała na EP07 i EP09. Dwie z lokomotyw mają być dość mocno uszkodzone. Jak poinformowało nas PKP Intercity, zdarzenie miało miejsce w Krakowie Płaszowie.

– Obecnie prowadzone są analizy uszkodzeń. Okoliczności zdarzenia bada komisja. Zdarzenie nie wpływa na realizację rozkładu jazdy – poinformowało nas biuro prasowe PKP Intercity. 

W ostatnich miesiącach spółka tak obieguje lokomotywy i wagony, aby podołać bardzo wysokiemu zainteresowaniu pasażerów w okresie letnim. Pojazdów ma być dosłownie "na styk", ale sytuacja poprawia się w związku z dostawami lokomotyw Griffin na 160 km/h. Wciąż czekamy na wprowadzenie do ruchu wielosystemowych Griffinów na 200 km/h. Prawdopodobnie stanie się to we wrześniu.


Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Corail TS Sp. z o.o.
Dellner

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Bilety na część pociągów na Ukrainę tylko w kasie

Pasażer

Bilety na część pociągów na Ukrainę tylko w kasie

Kasper Fiszer 31 grudnia 2024

Pendolino PKP Intercity: Będą zmiany wnętrza składu. Wiemy kiedy!

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy przetarg na następcę Pendolino?

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy przetarg na następcę Pendolino?

Łukasz Malinowski 25 grudnia 2024

PKP Intercity: Piętrowe ezt koniecznością

Tabor i technika

PKP Intercity: Piętrowe ezt koniecznością

Łukasz Malinowski 24 grudnia 2024

Piętrusy dla PKP Intercity: Nie prototyp, a najlepsza usługa

Tabor i technika

Zobacz również:

Bilety na część pociągów na Ukrainę tylko w kasie

Pasażer

Bilety na część pociągów na Ukrainę tylko w kasie

Kasper Fiszer 31 grudnia 2024

Pendolino PKP Intercity: Będą zmiany wnętrza składu. Wiemy kiedy!

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy przetarg na następcę Pendolino?

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy przetarg na następcę Pendolino?

Łukasz Malinowski 25 grudnia 2024

PKP Intercity: Piętrowe ezt koniecznością

Tabor i technika

PKP Intercity: Piętrowe ezt koniecznością

Łukasz Malinowski 24 grudnia 2024

Piętrusy dla PKP Intercity: Nie prototyp, a najlepsza usługa

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5