Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Trwa produkcja Impulsów 2 dla Małopolski [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
28-04-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

W Nowym Sączu trwa produkcja czteroczłonowych elektrycznych Impulsów 2 dla Kolei Małopolskich. Pierwsze z nich mają zabrać na pokład pasażerów w grudniu 2021 roku.

Newag wraz z Kolejami Małopolskimi pochwalili się zespołami trakcyjnymi Impuls 2, które budowane są w sądeckich halach. Łącznie będzie ich 9. Pierwszy z pojazdów musiał być gotowy nieco wcześniej, aby mógł przejść testy na torze doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa pod Żmigrodem, o czym pisaliśmy tutaj. Obecnie badania w Żmigrodzie kończą się, a produkcja pozostałych sześciu pojazdów idzie pełną parą.

Każdy z dziewięciu pojazdów będzie posiadać 200 miejsc siedzących, pojawi się 8 miejsc na rowery, Wi-Fi, czytelna informacja pasażerska oraz klimatyzacja. Pociąg będzie zgodny z najnowszymi standardami TSI PRM, a więc także bardzo przyjazny osobom z niepełnosprawnościami. Będzie wyposażony w ETCS poziomu drugiego, który pozwoli mu poruszać się z prędkością 160 km/h przy jednoosobowej obsadzie kabinowej. 

Województwo zyska nowy tabor dzięki 132 mln zł unijnej dotacji. Dziewięć nowych Impulsów zobaczymy na trasach: Skawina – Kraków Gł. – Sędziszów, Kraków Gł. – Tarnów (Koleje Małopolskie), oraz Kraków – Katowice (Polregio). Województwo małopolskie kupiło nowy tabor dzięki unijnej dotacji w wysokości 132 mln zł.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Tabor i technika

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Jakub Madrjas 14 lipca 2023

Pierwsze zdjęcia wielosystemowego Griffina na 200 km/h

Tabor i technika

PKP Intercity zamawia kolejne Griffiny na 200 km/h w Newagu!

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Michał Szymajda 14 czerwca 2023

Kolejne Impulsy dla Zachodniopomorskiego. Budżet powiększony

Tabor i technika

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Zintegrowany transport

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Mikołaj Kobryński 07 czerwca 2023

Zobacz również:

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Tabor i technika

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Jakub Madrjas 14 lipca 2023

Pierwsze zdjęcia wielosystemowego Griffina na 200 km/h

Tabor i technika

PKP Intercity zamawia kolejne Griffiny na 200 km/h w Newagu!

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Michał Szymajda 14 czerwca 2023

Kolejne Impulsy dla Zachodniopomorskiego. Budżet powiększony

Tabor i technika

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Zintegrowany transport

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Mikołaj Kobryński 07 czerwca 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5