Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Trwa demontaż starych wiat w peronach Szczecina Głównego

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
18-12-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Trwa demontaż starych wiat w peronach Szczecina Głównego
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plTych wiat przy peronie 2 już nie ma.
Ruszył demontaż dwóch XIX-wiecznych wiat peronowych z dworca głównego w Szczecinie. Niestety nie powrócą już one na swoje miejsce.

Rozbiórka wiat ma miejsce w związku z kolejnym etapem inwestycji na dworcu kolejowym Szczecin Główny. W ramach prac gruntownie zostaną przebudowane perony 2 i 3, przy czym peron 2 zmieni nieco swoją lokalizację. Na peronach 2 i 3 po remoncie staną wiaty podobne do tych z peronu 4 (zbudowano ją przy okazji realizacji pierwszego etapu prac) – znacznie prostszych i mniej finezyjnych. Jedyną oryginalną wiatą na dworcu pozostanie ta przy peronie 1.

– Zabytkowa wiata na peronie nr 1 zachowa swój styl. Dodatkowo zostaną dobudowane do niej 3 przęsła przeniesione z peronu nr 2 – powiedział Zbigniew Wolny, rzecznik prasowy PKP PLK. – Zdemontowane przęsła wiat zostaną zmagazynowane i w przyszłości zamontowane na innej stacji – dodał.

Drugi etap prac w Szczecinie potrwa 19 miesięcy.  Starsza kładka nad peronami zostanie zadaszona, pojawi się pięć nowych wind. Zbudowany zostanie łącznik między dwiema kładkami nad peronem 3.

– Bardzo ważna będzie modernizacja peronów, a właściwe ich rozebranie i zbudowanie nowych peronów, przystosowanych do obsługi osób niepełnosprawnych. Planujemy montaż nowych urządzeń sterowania ruchem. Cała stacja będzie wyposażona w nowoczesny system informacji dla podróżnych – powiedział Arnold Bresch, członek zarządu PKP PLK.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5