Partnerzy serwisu:
Biznes

Tomasz Prejs (Siemens): Mamy pojazdy bezpieczne dla pasażerów i ekonomiczne dla przewoźników

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester
Harting
METRANS

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
23-04-2025
Ostatnia modyfikacja:
23-04-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RK

Podziel się ze znajomymi:

Tabor Siemensa to rozwiązania bezpieczne i komfortowe dla pasażerów, ale też ekonomiczne dla przewoźników – przekonuje Tomasz Prejs, prezes zarządu Siemens Mobility. Jak mówi przedstawiciel spółki, pojazdy te sprawdziły się już w eksploatacji.

– Rozwiązania taborowe Siemensa to rozwiązania niezawodne – podkreśla Tomasz Prejs. Opierają się one na platformie Velaro. – To są pojazdy, które Siemens wprowadził do eksploatacji w latach 90. i sprzedał ich już ponad 300 sztuk nie tylko w Europie, ale też na świecie – mówi prezes zarządu Siemens Mobility. Jak dodaje, pojazdy oparte na tej platformie Siemens chętnie zaoferuje w Polsce.

Drugą platformą, która jest dostępna w ramach produktów Siemensa jest platforma pojazdów dwupokładowych. – To są pojazdy Desiro i to też są pojazdy, które jeżdżą już w liczbie kilkudziesięciu sztuk po europejskich torach – zauważa przedstawiciel spółki.

– Siemens to pojazdy sprawdzone, niezawodne i dostosowane do potrzeb – podkreśla Tomasz Prejs. Jak mówi, są one wygodne dla pasażerów – jest w nich dużo miejsca na nogi, są także przestrzenie dla rodziców podróżujących z dziećmi, czy osób z ograniczoną mobilnością. – Ale są to też pojazdy, które spełniają potrzeby przewoźnika: są ekonomiczne w eksploatacji, które zużywają małej energii elektrycznej i kosztują obiektywnie niewiele na przykład w 30-letnim cyklu utrzymania pojazdu – mówi prezes Siemens Mobility.

Zauważa, że to także pojazdy inteligentne, które są w stanie "przewidzieć", kiedy trzeba zrobić im przegląd, czy też kiedy może dojść do awarii. W sposób inteligentny komunikują się także z infrastrukturą, stając się częścią systemu transportowego.
Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester
Harting
METRANS

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Cztery EZT za “mniej niż trzy lata”, czyli Polregio na zakupach

Tabor i technika

Cztery EZT za “mniej niż trzy lata”, czyli Polregio na zakupach

Mikołaj Kobryński 31 marca 2025

W jaki tabor inwestować?

Tabor i technika

W jaki tabor inwestować?

Paweł Rydzyński 01 maja 2019

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Cztery EZT za “mniej niż trzy lata”, czyli Polregio na zakupach

Tabor i technika

Cztery EZT za “mniej niż trzy lata”, czyli Polregio na zakupach

Mikołaj Kobryński 31 marca 2025

W jaki tabor inwestować?

Tabor i technika

W jaki tabor inwestować?

Paweł Rydzyński 01 maja 2019

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5