Partnerzy serwisu:
Biznes

Tarnów: EIC Premium musi być konkurencyjne cenowo

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester
LTG Cargo
Harting

Data publikacji:
24-06-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
dl, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Tarnów: EIC Premium musi być konkurencyjne cenowo
W związku z planami PKP Intercity związanymi z kursowaniem pociągów EIC Premium przez Tarnów, miasto wyraża zadowolenie z założeń projektu zwracając jednak uwagę na konieczność wprowadzenia konkurencyjnych cen dla pasażerów i ciągłej dbałości o pasażera.

W ramach wprowadzenia na polskie tory nowej kategorii EIC Premium, składy Pendolino kursujące w tej kategorii, mają jeździć również do Rzeszowa, m.in. przez Tarnów. Krzysztof Kluza, Tarnowski Organizator Komunalny zwraca przy tym uwagę na zadowolenie władz miasta z tego faktu zaznaczając równocześnie, że dla pasażerów będzie to korzystna alternatywa dla podróży realizowanych obecnie innymi środkami transportowymi.

– Planowany w projekcie Pendolino postój w Tarnowie na trasie pociągu kategorii EIC Premium Kraków – Rzeszów, zyskuje nasza pozytywną opinię. Miasto Tarnów uzyska szybkie, bezpośrednie połączenie kolejowe obsługiwane przez nowoczesny tabor z Krakowem i Rzeszowem. Dla mieszkańców będzie to naszym zdaniem korzystna alternatywa dla podróży realizowanych obecnie innymi środkami transportowymi – mówi Krzysztof Kluza.

Krzysztof Kluza zwraca uwagę, iż nowe połączenia będą musiały charakteryzować się niezwykłą dbałością o usługi i pasażera. – Dla zyskania popularności nowe połączenia powinny być niezawodne, realizowane punktualnie oraz konkurencyjne cenowo dla pasażerów przy jednoczesnej ciągłej dbałości PKP o utrzymanie komfortu podróży w trakcie eksploatacji składów. Przy zachowaniu przez PKP wymagań, o których mowa w punkcie 3 jesteśmy przekonani, że wizerunek kolei w oczach pasażerów oraz mieszkańców miasta Tarnowa będzie ulegał systematycznej poprawie – mów Krzysztof Kluza.

PKP Intercity, wraz z prezentacją założeń projektu Pendolino oraz malowania składów, opublikowało szczegółowy wykaz relacji, które realizowane będą składami Pendolino. Mają one dotrzeć aż do Rzeszowa, jednak z uwagi na trwające i opóźniające się prace modernizacyjne na linii Kraków – Rzeszów, wjazd składów na tę trasę może się opóźnić. Deklarowany przez PKP Intercity czas przejazdu EIC Premium z Krakowa do Rzeszowa to 1 godzina i 30 minut. Pociąg na trasie Kraków – Rzeszów będzie mógł rozwinąć maksymalną prędkość 160km/h. Warunkiem jest ukończenie wszystkich prac budowlanych, co planuje się na 2015 rok.
 

Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester
LTG Cargo
Harting

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Pendolino skróci czas przejazdu TLK

Pasażer

Pendolino skróci czas przejazdu TLK

Paweł Rydzyński, Rynek Kolejowy 27 sierpnia 2014

Specjalny personel wyczyści składy Pendolino

Koleje Dużych Prę™dkości

Specjalny personel wyczyści składy Pendolino

kch, Rynek Kolejowy 03 września 2014

Dlaczego potrzebne są nowe odcinki torów szlakowych?

Infrastruktura

Dlaczego potrzebne są nowe odcinki torów szlakowych?

pr, Transport Publiczny 13 września 2014

Bubel kategorii Premium?

Biznes

Bubel kategorii Premium?

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 14 października 2014

EIC Premium: Niepełnosprawnym będzie trudniej niż dziś

Pasażer

EIC Premium: Niepełnosprawnym będzie trudniej niż dziś

Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 05 listopada 2014

Zobacz również:

Pendolino skróci czas przejazdu TLK

Pasażer

Pendolino skróci czas przejazdu TLK

Paweł Rydzyński, Rynek Kolejowy 27 sierpnia 2014

Specjalny personel wyczyści składy Pendolino

Koleje Dużych Prę™dkości

Specjalny personel wyczyści składy Pendolino

kch, Rynek Kolejowy 03 września 2014

Dlaczego potrzebne są nowe odcinki torów szlakowych?

Infrastruktura

Dlaczego potrzebne są nowe odcinki torów szlakowych?

pr, Transport Publiczny 13 września 2014

Bubel kategorii Premium?

Biznes

Bubel kategorii Premium?

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 14 października 2014

EIC Premium: Niepełnosprawnym będzie trudniej niż dziś

Pasażer

EIC Premium: Niepełnosprawnym będzie trudniej niż dziś

Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 05 listopada 2014

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5