Domena internetowa Przewozów Regionalnych przewozyregionalne.pl oraz platforma zakupu biletów i-pr.pl zostały wyłączone na co najmniej godzinę, bo spółka nie zapłaciła za strony dostawcy Home.pl. Przewoźnik wciąż też nie uruchomił obiecywanej na koniec 2013 roku aplikacji mobilnej.
Domena internetowa Przewozów Regionalnych przewozyregionalne.pl oraz platforma zakupu biletów i-pr.pl zostały wyłączone 4 lutego. Zamiast treści przewoźnika, pod adresami widniała wyłącznie reklama sprzedawcy domen, home.pl, co sugerowało zerwanie współpracy z PR. Jednak przewoźnik zapewnił, że to tylko awaria, a faktury wobec Home.pl są opłacane na bieżąco. – Strona zostanie przywrócona jeszcze dziś – zapewnia Justyna Grzesik z biura prasowego spółki. Rzeczywiście, po mniej więcej godzinie domeny zaczęły działać.
Tomasz Borowski z Home.pl powiedział "Rynkowi Kolejowemu", że awaria nie wystąpiła po stronie dostawcy domeny. – Wystąpiły pewne problemy z płatnościami po stronie spółki Przewozy Regionalne – powiedział. Zaznaczył też, że wszystko jest już uregulowane, a strona internetowa przewozyregionalne.pl jest z powrotem w pełni funkcjonalna
To nie jedyny problem przewoźnika. Na końcu 2013 roku miała być dostępna aplikacja mobilna Przewozów Regionalnych. Nie ma jej jednak do dziś. Co spowodowało opóźnienie? – Aplikacja mobilna jest już gotowa, ale firma, z którą współpracujemy przy jej tworzeniu wprowadza jeszcze ostatnie zgłoszone przez nas zmiany – zapewniła kilka dni temu rzeczniczka PR Marta Milewska.
Kiedy aplikacja będzie dostępna? – Planujemy uruchomienie tej aplikacji jak tylko ostatnie testy aplikacji wypadną pomyślnie – dodała Milewska.