Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Sporo ofert na odbudowę torów w Bielawie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
08-05-2024
Ostatnia modyfikacja:
08-05-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Sporo ofert na odbudowę torów w Bielawie
rys. FB Burmistrza Bielawy
Aż 12 podmiotów chce zaprojektować oraz odbudować kilka kilometrów linii kolejowej na terenie Bielawy. Wszystkie oferty mieszczą się w budżecie DSDiK, co znacznie przybliża realizację inwestycji, w ramach której powstaną dwa kolejne przystanki na terenie miasta.

W kwietniu pisaliśmy o planach Dolnego Śląska dotyczących rewitalizacji kolejnego fragmentu sieci kolejowej przejętej przez region w ubiegłych latach. Województwo ogłosiło bowiem przetarg na zaprojektowanie oraz wykonanie właściwych prac przy rewitalizacji fragmentu linii kolejowej nr 318, Srebrna Góra – Bielawa Zachodnia, od przystanku Bielawa Nowa w km. 24+300 do przystanku Bielawa Zachodnia w km. 28+295.

Dzięki temu Bielawa ma uzyskać dwa kolejne przystanki kolejowe - Bielawa Camping Sudety oraz Bielawa Nowa, które znacznie poprawią dostępność mieszkańców do pociągów. Na obu przystankach powstaną 100-metrowe, jednokrawędziowe perony.

Właśnie minął termin składania ofert. Wystartowało aż 12 podmiotów, z których każdy zmieścił się w budżecie DSDiK określonym na niespełna 31,054 mln złotych. Najtańszą ofertę złożył Dolkom, wyceniając prace na 13,971 mln złotych brutto, natomiast najdroższa oferta pochodzi od konsorcjum Tor i Primost Południe, które wyceniło roboty na 26,46 mln złotych.

Przedmiot zamówienia - projekt oraz właściwe prace budowlane, mają zostać wykonane w ciągu 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Modernizacja trasy Zebrzydowa – Żagań potrwa nieco dłużej

Infrastruktura

Modernizacja trasy Zebrzydowa – Żagań potrwa nieco dłużej

Kasper Fiszer 08 kwietnia 2024

Czy Koleje Dolnośląskie dojadą do Poznania, Opola albo Brzegu?

Prawo i polityka

Dolny Śląsk przywraca do ruchu linie kolejowe. Które będą następne?

Prawo i polityka

Bielawa będzie miała niemalże kolej miejską

Infrastruktura

Bielawa będzie miała niemalże kolej miejską

Jakub Rösler 02 kwietnia 2024

Zobacz również:

Modernizacja trasy Zebrzydowa – Żagań potrwa nieco dłużej

Infrastruktura

Modernizacja trasy Zebrzydowa – Żagań potrwa nieco dłużej

Kasper Fiszer 08 kwietnia 2024

Czy Koleje Dolnośląskie dojadą do Poznania, Opola albo Brzegu?

Prawo i polityka

Dolny Śląsk przywraca do ruchu linie kolejowe. Które będą następne?

Prawo i polityka

Bielawa będzie miała niemalże kolej miejską

Infrastruktura

Bielawa będzie miała niemalże kolej miejską

Jakub Rösler 02 kwietnia 2024

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5