Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Siemens umożliwi otwieranie klamek w pociągach RŻD łokciem

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
07-04-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Koleje Rosyjskie (RZD) testują obecnie 36 dodatków do klamek dostarczonych przez Siemens Mobility, m.in. do drzwi toalet i kabin maszynistów w pociągach. Powstały one w technologii druku 3D. Dodatkowe elementy montowane na klamkach umożliwiają otwieranie drzwi łokciem lub przedramieniem zamiast dłoni, a tym samym zmniejszają ryzyko rozprzestrzeniania się zarazków lub wirusa, takiego jak Covid-19.

Firma Siemens Mobility zainstalowała już prototypy rozwiązań 3D na klamkach w kilku pociągach Desiro obsługiwanych przez rosyjskie koleje w rejonie Moskwy. Części są wytwarzane za pomocą wytwarzania przyrostowego i mogą być dostarczane na żądanie. Planowane jest wdrożenie w kolejnych pociągach, m.in. dużych prędkości Velaro.

Drukarki 3D są używane w zajezdniach serwisowych firmy Moskwie i Petersburgu do utrzymania m.in. pociągów aglomeracyjnych Desiro oraz szybkich pociągów Velaro. Celem jest dalsza optymalizacja transportu kolejowego za pomocą wytwarzania przyrostowego i cyfrowego spisu oryginalnych elementów pociągów oraz uproszczenie wymiany i produkcji części zamiennych do pociągów. Zmniejsza to czas i koszty produkcji oraz zapotrzebowanie na części zamienne.

– Druk 3D daje nam swobodę samodzielnego wytwarzania i wymiany części zamiennych w codziennym biznesie. Używamy teraz tej technologii, aby szybko produkować osprzęt do klamek na żądanie, dzięki czemu możemy zaspokoić rosnące zapotrzebowanie naszych klientów na specjalne środki ochrony zdrowia – powiedziała Sabrina Soussan, prezes Siemens Mobility.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Vectron ma być homologowany we Francji

Tabor i technika

Vectron ma być homologowany we Francji

inf. pras. Siemens Mobility 27 czerwca 2023

Siemens przejmuje Optrail – włoskiego dostawcę srk

Biznes

Siemens przejmuje Optrail – włoskiego dostawcę srk

inf. pras. Siemens Mobility 02 czerwca 2023

Siemens Mobility z dużym kontraktem serwisowym w północnej Anglii

Tabor i technika

Siemens Mobility z dużym kontraktem serwisowym w północnej Anglii

inf. pras. Siemens Mobility 01 czerwca 2023

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Vectron ma być homologowany we Francji

Tabor i technika

Vectron ma być homologowany we Francji

inf. pras. Siemens Mobility 27 czerwca 2023

Siemens przejmuje Optrail – włoskiego dostawcę srk

Biznes

Siemens przejmuje Optrail – włoskiego dostawcę srk

inf. pras. Siemens Mobility 02 czerwca 2023

Siemens Mobility z dużym kontraktem serwisowym w północnej Anglii

Tabor i technika

Siemens Mobility z dużym kontraktem serwisowym w północnej Anglii

inf. pras. Siemens Mobility 01 czerwca 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5