Do Białegostoku dotarł dwuczłonowy SA108-007 po naprawie wykonanej przez ASO Mieczkowski.
W lipcu ubiegłego roku Serwis Pojazdów Szynowych (spółka powiązana z ASO Mieczkowski)
wygrał przetarg na naprawę dwóch pojazdów: SA105-103 (jednoczłonowy) i SA108-007 (dwuczłonowy). W maju na
Podlasie dotarł SA105. Teraz gotowy jest też SA108, będący dwuczłonową wersją pojazdu z rodziny Regio Tramp, zaprojektowanych i zbudowanych w Poznaniu. Oba jeżdżą po podlaskich torach od 15 lat.
Zakres naprawy był głęboki i według specyfikacji objął m. in. silnik i wnętrze pojazdu. Pojawiły się nowe fotele pasażerskie, automat biletowy, ładowarki zwykłe i usb, Wi-Fi. Polregio zamówiło wprowadzenie możliwości jazdy w trakcji ukrotnionej, wymiany przełączników i wskaźników w kabinie maszynisty oraz montażu zasilaczy buforowych, czy podgrzewacza zbiornika paliwa. W kabinie jest radiotelefon w standardzie GSM-R.