Partnerzy serwisu:
Pasażer

Ryszard Rębilas: Szybka Kolej Aglomeracyjna coraz popularniejsza

Dalej Wstecz
Data publikacji:
20-05-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
dl, Rynek-Kolejowy.pl

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Ryszard Rębilas: Szybka Kolej Aglomeracyjna coraz popularniejsza
Stworzenie określonego produktu w atrakcyjnej cenie w stałych rozwiązaniach czasowych daje pożądany efekt. Myślę, że ten codzienny pasażer, który dojeżdża do aglomeracji, jest światełkiem w tunelu pozwalającym zwiększyć przewozy, rozpoczynając od aglomeracyjnych a później sukcesywnie, wraz z modernizacją poszczególnych linii, wychodząc poza schemat SKA – powiedział Ryszard Rębilas, prezes Kolei Małopolskich. 

– Napełnienie pociągów Kolei Małopolskich na połowie pierwszej linii Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej pozwala sądzić, że w okolicach czerwca spółka uzyska wskaźnik około 500 tys. przewiezionych pasażerów. To tyle, ile w ubiegłym roku przewiózł poprzedni przewoźnik w ciągu całego roku. Z każdym dniem coraz więcej osób korzysta z usług kolei na trasie Wieliczka – Kraków i myślę, że możemy założyć, że za około pięć lat można byłoby osiągnąć wyniki z lat 80-tych, kiedy nastąpiła awaria w kopalni przewożono bowiem około 15 tys. pasażerów dziennie. To jest ogromny potencjał i wyzwanie, by móc w pewnej perspektywie czasu ten potencjał przejąć – powiedział Ryszard Rębilas.

– Kraków jest jednym z nielicznych miast w Polsce, gdzie przez miasto przebiega około 120 km linii kolejowych. Koleje Małopolskie zostały powołane przede wszystkim do wykorzystania tego potencjału infrastruktury i stworzenia takiej oferty, aby klient, który codziennie przemieszcza się do Krakowa do pracy, młodzież ucząca się czy studenci, mieli komfort podróżowania. Nie zmusimy pasażerów do korzystania z kolei po wielu latach zastoju, gdzie wszyscy się od niej odsuwali. Aby te założenia były możliwe, podjęliśmy się zadania wprowadzenia nowoczesnego taboru zakupionego przez Zarząd Województwa Małopolskiego, dużej częstotliwość i stałych godzin kursowania pociągów – dodaje prezes Kolei Małopolskich.

Całą, obszerną wypowiedź Ryszarda Rębilasa na temat obecnego stanu i perspektyw rozwoju Kolei Małopolskich przeczytasz na portalu MONITOR

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Koleje Małopolskie: Impulsy pojadą na linii SKA2

Tabor i technika

Kraków: Czy SKA do Nowej Huty ma sens? Będzie analiza

Infrastruktura

Szybka Kolej Aglomeracyjna w Nowym Sączu?

Pasażer

Szybka Kolej Aglomeracyjna w Nowym Sączu?

Dominik Lebda 12 lutego 2016

W 2015 roku koleją do Balic za 5zł

Infrastruktura

W 2015 roku koleją do Balic za 5zł

dl, Rynek Kolejowy 25 listopada 2014

Zobacz również:

Koleje Małopolskie: Impulsy pojadą na linii SKA2

Tabor i technika

Kraków: Czy SKA do Nowej Huty ma sens? Będzie analiza

Infrastruktura

Szybka Kolej Aglomeracyjna w Nowym Sączu?

Pasażer

Szybka Kolej Aglomeracyjna w Nowym Sączu?

Dominik Lebda 12 lutego 2016

W 2015 roku koleją do Balic za 5zł

Infrastruktura

W 2015 roku koleją do Balic za 5zł

dl, Rynek Kolejowy 25 listopada 2014

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5