Partnerzy serwisu:
Pasażer

Ruszyła nowa wakacyjna kampania reklamowa Polregio [FILMY]

Dalej Wstecz
Data publikacji:
19-07-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. Polregio

Podziel się ze znajomymi:

„Klik i w drogę!” to hasło nowej wakacyjnej kampanii reklamowej Polregio. Spółka za pomocą środków masowego przekazu zachęca do wakacyjnych podróży koleją.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, koniec roku szkolnego i nachodzące wakacje zmieniają dynamikę podróży koleją regionalną. Częściej i chętniej podróżujemy poza miejsce zamieszkania, udając się w zupełnie nowe kierunki. Codziennie ok. 1700 pociągów Polregi wyrusza w trasy, by zabrać podróżnych do 1900 stacji w miastach i miasteczkach w całej Polsce, od morza aż po Tatry. Zainteresowanie koleją w tym okresie to również szansa na przetestowanie zdalnych kanałów sprzedaży, dzięki którym zakup biletu staje się łatwy, szybki i przyjemny. Dokładnie tak, jak brzmi sam tzw. claim kampanii, czyli po prostu „Klik i w drogę!”.

– Stale obserwujemy, jak zmienia się podejście pasażerów do samej podróży pociągiem, ale także jak zmieniają się ich przyzwyczajenia. Zauważamy, że coraz bardziej cenią oni swój czas i coraz chętniej kupują bilety za pomocą chociażby smartfonów. Hasło „Klik i w drogę!” wpisuje się w naszą wieloletnią strategię promocji aplikacji i systemu sprzedaży POLREGIO oraz videomatów POLREGIO. Claim wskazuje, jak łatwo można kupić bilet na pociąg i rozpocząć swoją wakacyjną podróż. Raptem kilka sekund dzieli naszego pasażera od możliwości odkrycia piękna regionalnej Polski i właśnie, m.in. to piękno prezentujemy w naszych spotach - na pierwszym planie zazwyczaj pojawia się pociąg Polregio, a w tle widoki charakterystyczne dla polskiego krajobrazu – tłumaczy Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, p.o. Dyrektor Biura Marketingu i Promocji Polregio w komunikacie.

W spocie uwzględniono również nowość w ofercie Polregio, czyli bilet tygodniowy wakacyjny dedykowany podróżnym zamierzającym odbywać w sezonie letnim spontaniczne przejazdy pociągami przewoźnika oraz cieszące się dużą popularnością wśród podróżnych całoroczne oferty takie jak „Ty i raz, dwa, trzy” oraz ważne w weekendy - bilety turystyczne.

Do wakacyjnej oferty przewoźnika wprowadzono sieciowy bilet tygodniowy wakacyjny, który jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom podróżnych, którzy doceniają elastyczne formy odbywania przejazdów. Posiadacze takiego biletu mogą przez 7 dni wielokrotnie podróżować pociągami REGIO na przeważającym obszarze kraju, nie martwiąc się o konieczność zakupu kolejnych biletów – podaje spółka.

Koncept kreatywny oraz kreację przygotowała agencja Hackett Hamilton, która również nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej i spotów: 60-sekundowego spotu głównego oraz trzech 15-sekundowych spotów sprzedażowych, prezentujących konkretny rodzaj biletu i możliwość jego zakupu.

– Naszym celem było pokazanie, że Polregio to dynamicznie rozwijający się przewoźnik, który ze zrozumieniem reaguje na zmieniające się potrzeby, oczekiwania i styl życia konsumentów dostarczając wygodne i przystępne cenowo sposoby na atrakcyjne wakacyjne przejazdy. Filmy reklamowe cechuje dynamiczny montaż epizodów z pociągów Polregiz różnych części Polski, które budują rytmiczną narrację zachęcającą do odkrywania tego sposobu podróży na nowo, a także i do odkrywania piękna naszego kraju – mówi Michał Capiński, Senior Creative Copywriter, twórca koncepcji kreatywnej.

– W trakcie 7 intensywnych dni zdjęciowych nagraliśmy przeszło sto dziesięć ujęć do filmów, objechaliśmy Polskę w poszukiwaniu urokliwych miejsc, do których dociera Polregi, a teraz trzymamy kciuki za największą kampanię największego kolejowego przewoźnika regionalnego w Polsce. Wystarczy klik i wszyscy ruszamy w drogę! – dodaje Wojciech Nowak, Zarządzający w agencji Hackett Hamilton.

Spoty dostępne są na platformie Youtube






Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Są wyniki referendum strajkowego w Polregio

Biznes

Są wyniki referendum strajkowego w Polregio

inf. pras oprac. JM 14 września 2023

Małopolski bilet na „Dzień bez samochodu”

Pasażer

Małopolski bilet na „Dzień bez samochodu”

inf. pras. Polregio 14 września 2023

Zobacz również:

Są wyniki referendum strajkowego w Polregio

Biznes

Są wyniki referendum strajkowego w Polregio

inf. pras oprac. JM 14 września 2023

Małopolski bilet na „Dzień bez samochodu”

Pasażer

Małopolski bilet na „Dzień bez samochodu”

inf. pras. Polregio 14 września 2023

Pozostałe z wątku:

Są wyniki referendum strajkowego w Polregio

Biznes

Są wyniki referendum strajkowego w Polregio

inf. pras oprac. JM 14 września 2023

Małopolski bilet na „Dzień bez samochodu”

Pasażer

Małopolski bilet na „Dzień bez samochodu”

inf. pras. Polregio 14 września 2023

Zobacz również:

Są wyniki referendum strajkowego w Polregio

Biznes

Są wyniki referendum strajkowego w Polregio

inf. pras oprac. JM 14 września 2023

Małopolski bilet na „Dzień bez samochodu”

Pasażer

Małopolski bilet na „Dzień bez samochodu”

inf. pras. Polregio 14 września 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5