Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Ruszą bezpośrednie, regionalne pociągi z Belgii przez Holandię do Niemiec

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
31-05-2024
Ostatnia modyfikacja:
31-05-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Ruszą bezpośrednie, regionalne pociągi z Belgii przez Holandię do Niemiec
Fot. StadlerFlirt holenderskiej Arrivy
Zespoły trakcyjne Flirt kupione przez niderlandzką Arrivę, po montażu na ich pokładzie systemu ETCS, otrzymały dopuszczenie do kursowania po belgijskiej sieci kolejowej. Otwiera to drogę do otwarcia połączeń między trzema krajami.

Stadler pochwalił się w komunikacie prasowym, że właśnie pomyślnie zakończono homologację zespołów trakcyjnych Flirt wyposażonych w system ETCS opracowany przez firmę Stadler. Montaż systemu Guardia, który może pracować zarówno pod krajowymi systemami bezpieczeństwa, jak i pod ETCS, to efekt modernizacji zespołów trakcyjnych rękami producenta pojazdów.

Guardię otrzymało osiem Flirtów. Dzięki ETCS pojazdy mogą wjechać do Belgii, bo tylko tam system jest w powszechnym użyciu i jest wymagany, natomiast w Niderlandach i w Niemczech jeździ się wciąż pod systemami PZB (Niemcy) i ATB.

– Wprowadzenie ETCS w naszych pojazdach umożliwia uruchomienie bezpośrednich pociągów łączących trzy kraje. Możemy więc jeździć z Liège w Belgii, do Akwizgranu w Niemczech przez holenderskie Maastricht – powiedział Michiel Cusell, dyrektor regionalny Arriva Limburg.

– Jesteśmy bardzo dumni, że udało nam się zrealizować ten projekt dla części naszej dużej floty Flirt w Holandii. Rozszerzenie obszaru działania pojazdów o ruch graniczny zwiększa wartość floty pojazdów i integruje Europę. Dzięki systemowi ETCS-Guardia dysponujemy systemem dostosowanym do indywidualnych potrzeb, który może być opłacalny również przy modernizacji małych flot, tak jak w tym przypadku - powiedział Marc Trippel, wiceprezes wykonawczy działu sygnalizacji w Stadlerze. Pierwsze pociągi z Liege do Akwizgranu przez Maastricht ruszą 9 czerwca.

Guardia działa już w wielu pojazdach w całej Europie. Jest m.in. we Flirtach Kolei Mazowieckich.
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Flirty Stadlera ułatwią przejazd ze Szwajcarii do Francji

Tabor i technika

Koleje Mazowieckie kupią kolejne pociągi Flirt

Tabor i technika

Stadler Polska zbuduje dla bułgarskich kolei piętrowe Kissy

Tabor i technika

Stadler Polska zbuduje piętrowe pociągi dla Bułgarii

Tabor i technika

Zobacz również:

Flirty Stadlera ułatwią przejazd ze Szwajcarii do Francji

Tabor i technika

Koleje Mazowieckie kupią kolejne pociągi Flirt

Tabor i technika

Stadler Polska zbuduje dla bułgarskich kolei piętrowe Kissy

Tabor i technika

Stadler Polska zbuduje piętrowe pociągi dla Bułgarii

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5