Rok temu PKP Intercity wprowadziło ofertę „Taniej z bliskimi”. Dzięki biletowi podróże w grupach od 2 do 6 osób są sporo tańsze. Ile takich biletów do tej pory kupiono?
– Oferta „Taniej z bliskimi” została wprowadzona 1 lipca 2022 r. i od razu wzbudziła wielkie zainteresowanie wśród podróżnych. W zaledwie 10 dni po uruchomieniu promocji skorzystało z niej 280 tys. osób. Popularność oferty utrzymała się przez cały rok, czego dowodem jest ponad 8,7 milionów podróżnych, którzy skorzystali z „Taniej z bliskimi”. W ramach oferty zakupionych zostało 3,6 mln biletów – napisał w komunikacie przewoźnik.
O sprzedaż biletu w ofercie nie trzeba jednak szczególnie się starać – takie bilety w kasach, dla pary lub kilku osób, sprzedawane są obligatoryjnie (chyba, że podróżny chce inaczej), system sprzedaży intercity.pl podpowiada zaś, dla więcej niż jednej osoby, sprzedaż biletu w ofercie Taniej z Bliskimi. To bardzo dobre rozwiązanie, pozwalające pasażerowi na oszczędność bez konieczności zgłębiania o ofercie. Stąd też jej wysoka sprzedaż.
Aby skorzystać z „Taniej z bliskimi” wystarczy podróżować w grupie od 2 do 6 osób – wszyscy jej członkowie otrzymują wtedy 30% zniżki od bazowych cen biletów. Taniej z Bliskimi obowiązuje w pociągach kategorii TLK oraz IC w relacjach krajowych. Żeby skorzystać z promocji, bilety należy kupić najpóźniej 1 dzień przed wyjazdem – z tego powodu w ramach oferty nie można nabyć ich u konduktora. Bilety są dostępne na 30 dni przed odjazdem pociągu w kasach biletowych i kanałach online. Oferta łączy się z ulgami ustawowymi, dzięki czemu osoby do nich uprawnione mogą podróżować jeszcze taniej. Bilety w ramach promocji Taniej z Bliskimi możemy zakupić również na przejazd w wagonie z miejscami do leżenia (tzw. kuszetki) oraz w wagonie sypialnym.
– Dbamy o dobre relacje” to nie tylko hasło reklamowe, lecz także idea, którą kierujemy się w naszej codziennej pracy, właśnie dlatego stworzyliśmy ofertę „Taniej z bliskimi”, która zachęca do wspólnych podróży w gronie znajomych. Oferta ta sprawia, że podróż koleją w grupie stała się konkurencyjna kosztowo wobec przejazdu kilku osób samochodem Polacy bardzo chętnie z tej szansy korzystają, co widać po wynikach. Cieszymy się, że dzięki naszym staraniom podróże z rodziną i przyjaciółmi są jeszcze bardziej przystępne – podsumowuje Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.
Od stycznia do maja 2023 roku do pociągów PKP Intercity wsiadło już 25 mln pasażerów. Tak wysokie wyniki pokazują, że spółka ponownie ma szansę w tym roku ustanowić rekord przewozowy.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.