Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Rail Cargo Hungaria kupuje chińskie lokomotywy

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
17-09-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Rail Cargo Hungaria kupuje chińskie lokomotywy
Fot. Jucember, CC BY-SA 3.0zdjęcie ilustracyjne
Przewoźnik Rail Cargo Hungaria wybrał chińskiego producenta CRRC Zhunzhou Locomotive na dostawcę czterech elektrowozów do prowadzenia ciężkich pociągów towarowych i lokomotyw manewrowych.

Rail Cargo Hungaria kupuje dwie lokomotywy liniowe, do prowadzenia ciężkich pociągów. Na wyposażeniu elektrowozu znajdą się baterie, które umożliwią wykonywanie zadań ostatniej mili, czyli związane z przejazdem na krótkich odcinkach pozbawionych sieci trakcyjnej. Co więcej: CRRC ma dodatkowo homologować lokomotywy na terenie Chorwacji, Serbii, Rumunii, Północnej Macedonii, Grecji i Bułgarii. Te kraje w przyszłości mogą być łatwym rynkiem zbytu dla tego produktu. Tym bardziej, że np. Serbia, Macedonia i Chorwacja stają się powoli celem gospodarczej ekspansji Chińczyków w sektorze kolejowym. Dwa kolejne zamówione pojazdy mają być spalinowymi lokomotywami manewrowymi. Takie CRRC sprzedały już Deutsche Bahn.

Cztery lokomotywy mają zostać wyprodukowane, przetestowane i dopuszczone do ruchu we wszystkich wspomnianych krajach w ciągu 3 lat. Kontrakt zakłada też 4-letnie pełne utrzymanie pojazdów, w czasie których sprzęt będzie formalnie przez RCH leasingowany. Później RCH będzie miała możliwość wykupu na własność lokomotyw, bądź nawet rozszerzenia zamówienia. To pierwsze efekty działania własnego oddziału leasingowego CRRC

Specyfikacja pojazdów powstała u przewoźnika, a ich projekt wykonało CRRC. Prototypowe lokomotywy, jeśli sprawdzą się u przewoźnika, którego właścicielem są Koleje Austriackie, mają szansę na większy sukces handlowy. Warto przypomnieć, że w ostatnich tygodniach CRRC przejęło Vossloh Locomotives.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

CRRC testuje Siriusa na Słowacji

Tabor i technika

CRRC testuje Siriusa na Słowacji

Mikołaj Kobryński 29 maja 2023

Kolejna piętrowa jednostka CRRC dla Westbahn testowana w Czechach

Tabor i technika

RegioJet rozmawia z chińskim CRRC o zakupie zupełnie nowej lokomotywy

Tabor i technika

Po trzech latach testów Sirius CRRC wyjedzie na czeską sieć kolejową

Tabor i technika

Zobacz również:

CRRC testuje Siriusa na Słowacji

Tabor i technika

CRRC testuje Siriusa na Słowacji

Mikołaj Kobryński 29 maja 2023

Kolejna piętrowa jednostka CRRC dla Westbahn testowana w Czechach

Tabor i technika

RegioJet rozmawia z chińskim CRRC o zakupie zupełnie nowej lokomotywy

Tabor i technika

Po trzech latach testów Sirius CRRC wyjedzie na czeską sieć kolejową

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5