Od dziś Przewozy Regionalne, chcąc być jeszcze bliżej osób zainteresowanych działalnością firmy, wykorzystają kolejne medium społecznościowe – Pinterest! Dołączył on do grona użytkowanych przez przewoźnika portali: Facebook, Twitter i YouTube.
Dla wielu firm i instytucji media społecznościowe stały się jednym z kluczowych narzędzi komunikacji z otoczeniem. W 2010 roku jako pierwszy przewoźnik kolejowy w kraju dołączyliśmy do społeczności Facebooka. Fanpage Przewozów Regionalnych bardzo szybko stał się potężną platformą komunikacji przewoźnika z pasażerami i sympatykami kolei. W sierpniu 2012 r. roku, z myślą o wszystkich, którzy chcieliby zobaczyć Przewozy Regionalne „od kuchni”, wystartowaliśmy z kanałem na portalu YouTube. W lutym tego roku poszliśmy o krok dalej. Chcąc, by informacje o naszej działalności docierały do jeszcze szerszego grona odbiorców, m.in. dziennikarzy i partnerów biznesowych, zaczęliśmy twittować.
Dziś do grona użytkowanych przez nas serwisów społecznościowych dołączył Pinterest. To cieszący się coraz większą popularnością na całym świecie serwis, który ukierunkowany jest na kolekcjonowanie, porządkowanie i dzielnie się materiałami wizualnymi, głównie fotografiami i filmami. Pinterest to wirtualna tablica ze zdjęciami, na którą można „wpinać” interesujące nas obrazy. Użytkownicy Pinteresta mogą także „przepinać” interesujące ich grafiki z innych profili na swoje. Eksperci podkreślają, że o sukcesie Pinteresta zadecydowała przede wszystkim jego funkcjonalność: intuicyjna obsługa i minimalistyczna, przyjemna dla oczu grafika.
W Polsce w czerwcu tego roku z Pinteresta korzystało 1,26 mln użytkowników, z czego aż 80 proc. stanowiły kobiety. Mamy nadzieję, że wirtualna tablica Przewozów Regionalnych zainteresuje szerokie grono sympatyczek i sympatyków kolei. Zapraszamy na: pinterest.com/przewozyregio