Spółka Przewozy Regionalne ogłosiła przetarg na dostawę dwóch używanych dwuczłonowych spalinowych zespołów trakcyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych dwuczłonowych spalinowych zespołów trakcyjnych. Jak zaznacza zamawiający, muszą być przystosowane do obsługi peronów o wysokości 300-760 mm, posiadać bezterminowe dopuszczenie do eksploatacji, być sprawne technicznie i posiadać rejestrację NVR i EVN. Naprawa poziomu P4 ma nie być konieczna przez cztery lata.
PR wymagają też systemu informacji pasażerskiej, klimatyzacji kabiny maszynisty i części pasażerskiej, monitoring wnętrza pojazdu oraz tempomat. Czekamy na szczegóły przetargu od spółki Przewozy Regionalne.
Zarówno wymogi dotyczące stanu pojazdów, jak i zamontowanych systemów oznaczają, że nie mogą to być VT628, których
własnie pozbywają się Koleje Mazowieckie.