Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Przetarg na odbudowę mijanki w Majdanie Królewskim od nowa

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
08-05-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Przetarg na odbudowę mijanki w Majdanie Królewskim od nowa
Fot. Regan1973, CCA-SA 4.0
PLK przygotowywała się do odbudowy mijanki w Majdanie Królewskim co najmniej od 2008 roku. Na realizację inwestycji jeszcze poczekamy – do wyboru wykonawcy potrzebny jest nowy przetarg. 

W listopadzie ubiegłego roku zarządca infrastruktury otworzył oferty w przetargu na budowę mijanki Majdan Królewski w ciągu linii nr 71 w trybie "projektuj i buduj". Oferty złożyły trzy firmy: Intop Tarnobrzeg, ETF Polska oraz PNiUIK. Ta ostatnia złożyła najtańszą ofertę – opiewającą na 17,4 mln złotych, co i tak dwukrotnie przekroczyło budżet inwestora, oszacowany na 8,61 mln złotych brutto. Co ciekawe, PNiUIK jest spółką z Grupy PKP PLK, co jeszcze gorzej świadczy o sposobie wyznaczania kosztorysu przez inwestora. 

Ostatecznie przetarg unieważniono i teraz – pół roku po otwarciu ofert – ogłoszono nowe postępowanie, co oczywiście opóźni realizację inwestycji. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa mijanki w Majdanie Królewskim w km 18,100-18,400, 19,200-20,900, 21,700-22,100 wraz z towarzyszącą infrastrukturą, urządzeniami sterowania, zasilania nietrakcyjnego, telekomunikacji oraz obiektami inżynieryjnymi. PLK podniosła kosztorys, który wynosi teraz 15 499 324.50 złotych netto.

Realizacja zadania prowadzona będzie w systemie „projekt i budowa”. W stosunku do poprzedniego postępowania znacznie wydłużono też termin realizacji umowy – teraz jest to 438 dni, poprzednio wykonawca miał ukończyć prace w 294 dni. Oprócz ceny PLK będzie oceniać doświadczenie personelu wykonawców (20 proc. oceny). Oferty zostaną otwarte 11 czerwca.

Zakres rzeczowy planowanych prac na linii nr 71 zakłada też jej elektryfikację. W lutym został rozpisany przetarg na realizację tego zadania. Budowę kolejnych mijanek na linii planuje województwo podkarpackie.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5