Partnerzy serwisu:
Pasażer

Problemy z informacją pasażerską w Pendolino

Dalej Wstecz
Data publikacji:
05-01-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Michał Szymajda

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Problemy z informacją pasażerską w Pendolino
- W niektórych nowych pociągach Pendolino częściowo nie działa system informacji pasażerskiej – taką informację otrzymaliśmy od czytelnika. Rzecznik PKP Intercity potwierdza, że problem istnieje.

- 23 grudnia na wrocławskim dworcu pojawił się pociąg Pendolino odjeżdżający w kierunku Warszawy, z którym nie wszystko było w porządku. To trudne do zrozumienia, że w nowych pociągach za wiele milionów szwankuje system informacji pasażerskiej – pisze czytelnik i na dowód wysyła zdjęcie wyświetlacza umieszczonego na drzwiach wejściowych do pociągu. Jak nas zapewnia, sytuacja powtórzyła się także w inne dni, w innych składach Ekspress Intercity Premium.

Widać na nim wyraźnie, że kierunki i stacje docelowe nie wyświetlają się poprawnie, przez co informacje te musiały być umieszczone na kartce (nie widać tego na fotografii) Do tego występuje problem z prawidłowym wyeksponowaniem numeru wagonu. W miejscu gdzie powinien się on znajdować na stałe umieszczono naklejkę z cyfrą 13, z czcionką do złudzenia przypominającą tę stosowaną przez elektroniczny system.

- Producent pracuje nad rozwiązaniem, które umożliwi poprawne działanie wyświetlaczy numerów wagonów. Ze względu na opóźnienie w dostawie składów, niektóre, drobne elementy, wymagają dopracowania – wyjaśnia Beata Czemerajda z biura prasowego PKP Intercity. - Obecne oznaczenie jest czasowe. Warto jednak podkreślić, że jest widoczne dla pasażerów, dzięki czemu każdy bez problemu trafi do swojego wagonu. Dodatkowo na dworcu informacji o numerze wagonu może udzielić drużyna konduktorska czy informator mobilny.

Pendolino, które zepsuło się w sobotę, jest już sprawne

Przewoźnika zapytaliśmy też o to co dzieje się obecnie z pociągiem, który w sobotę uległ awarii.

- Pociąg wrócił już do Krakowa, jest w pełni sprawny. W sprawie przyczyny proszę o kontakt z producentem, który odpowiada za czystość i stan techniczny składów – napisała krótko rzeczniczka PKP Intercity.

Marek Gawroński, dyrektor ds. komunikacji w firmie Alstom odpisał nam krótko:

- Przyczyna awarii została szybko usunięta w warszawskim Centrum Serwisowym i pociąg wrócił do eksploatacji. Raport z usterki zostanie przekazany klientowi.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

20 lat Pendolino w Czechach

Świat

20 lat Pendolino w Czechach

Mikołaj Kobryński 28 czerwca 2023

Zobacz również:

20 lat Pendolino w Czechach

Świat

20 lat Pendolino w Czechach

Mikołaj Kobryński 28 czerwca 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5