Partnerzy serwisu:
Zintegrowany transport

Problemy warszawskich Jazzów. Krótki nie wozi jeszcze pasażerów

Dalej Wstecz
Data publikacji:
06-07-2015
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Transport-publiczny.pl

Podziel się ze znajomymi:

ZINTEGROWANY TRANSPORT
Problemy warszawskich Jazzów. Krótki nie wozi jeszcze pasażerów
Tramwaje Warszawskie skrupulatnie podchodzą do odbioru nowych tramwajów dostarczonych przez Pesę. Na razie tylko 11 dwukierunkowych Jazzów może wozić pasażerów. Nie został jeszcze odebrany krótki Jazz. Jak informuje spółka, największe problemy sprawiają systemy informatyczne.

Warszawa kupiła w sumie 50 dwukierunkowych Jazzów, które z uwagi na kształt czoła nazywane są kioskami albo bufetami. Do tej pory do stolicy przyjechało już 27 takich tramwajów, a wszystkie mają zostać dostarczone – jak informują Tramwaje Warszawskie – do końca sierpnia br. Odbiory nowych wozów podzielone są na dwa etapy. – Najpierw tramwaj jest odbierany wstępnie przez spółkę Tramwaje Warszawskie, a następnie przechodzi jazdę 5000 km – informuje Michał Powałka, rzecznik spółki. W czasie testu tramwaj musi przejeździć bez awarii i przestojów.

Jak przyznaje spółka, harmonogram wdrażania tramwajów do ruchu jest opóźniony. – Opóźnieniu uległ przede wszystkim odbiór pierwszego tramwaju, co zgodnie z umową uniemożliwiało dostawy kolejnych wagonów. Naliczamy producentowi kary – mówi Michał Powałka. Jak dodaje, najwięcej problemów sprawiają systemy informatyczne.

W marcu do Warszawy dotarł pierwszy krótki, trójczłonowy Jazz. Stolica kupiła w sumie 30 takich tramwajów. Do tej pory nie rozpoczęły się jednak odbiory pierwszego z nich. Również w tym przypadku harmonogramy są napięte. Brak odbioru pierwszej sztuki wstrzymuje dostawy kolejnych. – Wszystkie wagony powinny być dostarczone do końca września 2015 r. – zaznacza Powałka.

Więcej na portalu Transport-publiczny.pl

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Warszawa: Krótkie Jazzy wracają do Bydgoszczy. Trzeba wzmocnień konstrukcji

Tabor i technika

Warszawa: Krótkie Jazzy wracają do Bydgoszczy. Trzeba wzmocnień konstrukcji

Witold Urbanowicz 13 kwietnia 2017

Warszawa: Pierwszy krótki Jazz przeszedł test niezawodności

Zintegrowany transport

Warszawa: Pierwszy krótki Jazz przeszedł test niezawodności

wu, Transport-publiczny.pl 23 września 2015

Wszystkie Jazzy już w Warszawie. Odbiory przedłużą się

Zintegrowany transport

Wszystkie Jazzy już w Warszawie. Odbiory przedłużą się

wu, Transport-publiczny.pl 18 grudnia 2015

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Warszawa: Krótkie Jazzy wracają do Bydgoszczy. Trzeba wzmocnień konstrukcji

Tabor i technika

Warszawa: Krótkie Jazzy wracają do Bydgoszczy. Trzeba wzmocnień konstrukcji

Witold Urbanowicz 13 kwietnia 2017

Warszawa: Pierwszy krótki Jazz przeszedł test niezawodności

Zintegrowany transport

Warszawa: Pierwszy krótki Jazz przeszedł test niezawodności

wu, Transport-publiczny.pl 23 września 2015

Wszystkie Jazzy już w Warszawie. Odbiory przedłużą się

Zintegrowany transport

Wszystkie Jazzy już w Warszawie. Odbiory przedłużą się

wu, Transport-publiczny.pl 18 grudnia 2015

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5