Partnerzy serwisu:
Biznes

PKP Intercity docenia współpracę przy sprzedaży biletów

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
02-06-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PKP Intercity

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
PKP Intercity docenia współpracę przy sprzedaży biletów
Fot. PKP Intercity
Rok temu PKP Intercity rozpoczęło współpracę z serwisem mPay, który został pierwszym partnerem zewnętrznym narodowego przewoźnika w ramach nowego modelu sprzedaży agencyjnej. Rozszerzenie sieci sprzedaży okazało się zdaniem przewoźnika ogromnym sukcesem – w ciągu roku spółka sprzedała w ramach tzw. ujednoliconych warunków handlowych blisko 3,5 mln biletów.

Pierwszym serwisem, z którym PKP Intercity nawiązało współpracę był mPay, aplikacja o stale rosnącej popularności, na której można zakupić bilety również na komunikację miejską w wielu polskich miastach. Podjęcie współpracy z zewnętrznymi partnerami to przede wszystkim duże ułatwienie dla pasażerów, którzy korzystają z transportu mieszanego. W ten sposób zyskali możliwość trzymania swoich biletów w jednym miejscu - czytamy.

Narodowy przewoźnik rozszerza swoją sprzedaż o zewnętrzne platformy od maja 2022 roku. Od tego czasu uruchomiono też sprzedaż na platformach e-podroznik.pl, Koleo oraz Skycash. Zdaniem przewoźnika, wyniki sprzedaży w zewnętrznych kanałach są rewelacyjne. Na platformie Koleo zakupiono już ponad 2 mln biletów. Dobrym ruchem okazało się także nawiązanie współpracy w ramach ujednoliconych warunków handlowych z serwisami Skycash oraz e-podroznik.pl. Na tych platformach PKP Intercity sprzedało kolejno ponad 200 tys. i 800 tys. biletów. Łącznie w zewnętrznych zdalnych kanałach sprzedaży pasażerowie zakupili ich już prawie 3,5 mln. Dodatkowo, od 24 kwietnia użytkownicy aplikacji Jakdojade mogą korzystać z nowej funkcji, która upraszcza proces zakupu biletów PKP Intercity – przekierowania do systemu sprzedaży przewoźnika.

– Tak wysokie wyniki sprzedaży to dowód na to, że nasza strategia jest bardzo skuteczna. Rozumiemy jak ważny jest szeroki dostęp do możliwości zakupu biletów, dlatego będziemy rozszerzać sieć sprzedaży o kolejne platformy i punkty stacjonarne. Polacy doceniają nasze działania, a ja bardzo się cieszę, że coraz więcej podróżnych wybiera PKP Intercity – mówi Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu Intercity cytowany w komunikacie.

Jak czytamy, nowy model sprzedaży agencyjnej, wprowadzony we wrześniu 2021 r., wyróżnia się ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z nawiązaniem współpracy. Sukces polityki ujednoliconych warunków handlowych skłonił PKP Intercity do rozszerzenia sieci sprzedaży o punkty stacjonarne. Mając na uwadze komfort pasażerów, którzy z różnych powodów nie decydują się na zdalny zakup biletów, w najbliższym czasie przewoźnik planuje wprowadzić swoje usługi do kiosków, hoteli, sklepów spożywczych oraz na stacje benzynowe. Dzięki takiej strategii brak dworca i kasy biletowej PKP w najbliższej miejscowości nie będzie już stanowić problemu.

PKP Intercity stawia na rozwój zdalnych kanałów sprzedaży m.in. usprawniając działanie aplikacji mobilnej. W ostatnim czasie narodowy przewoźnik udostępnił możliwość pobrania biletu w formie PDF oraz opcję dodania przejazdu do kalendarza. W aplikacji można już płacić z użyciem Apple Pay. Już wcześniej pasażerowie mogli skorzystać z płatności kartą, za pomocą Google Pay oraz systemu BLIK. Innym pomocnym narzędziem jest wyszukiwanie celu podróży z funkcją metastacji. To duże udogodnienie dla podróżnych, dzięki któremu w wyszukiwarce nie trzeba wpisywać dokładnej nazwy stacji. Wystarczy wpisać wyłącznie nazwę miejsca, w którym rozpoczyna się i kończy podróż, a system pokaże wszystkie połączenia dostępne z danego miasta czy miejscowości. Pasażerowie zyskali również możliwość graficznej rezerwacji miejsc w aplikacji, co pozwala wybrać im siedzenie, w którym chcą spędzić swoją podróż. Od początku działania nowej aplikacji sprzedało się w niej już blisko 700 tys. biletów.
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

4 lata prób montażu ETCS w Husarzach. I nic

Tabor i technika

4 lata prób montażu ETCS w Husarzach. I nic

Michał Szymajda 27 września 2023

Compremum z 24 mln zł zysku netto w pierwszym półroczu

Biznes

Compremum z 24 mln zł zysku netto w pierwszym półroczu

inf. pras., oprac. MK 26 września 2023

PKP Intercity i Politechnika Gdańska nawiązują współpracę

Biznes

PKP Intercity i Politechnika Gdańska nawiązują współpracę

inf. pras. PKP Intercity 24 września 2023

Koleo sprzedało 4 miliony biletów PKP Intercity

Biznes

Koleo sprzedało 4 miliony biletów PKP Intercity

inf. pras. PKP Intercity 21 września 2023

Newag znów produkuje mnóstwo zespołów trakcyjnych i lokomotyw

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Zobacz również:

4 lata prób montażu ETCS w Husarzach. I nic

Tabor i technika

4 lata prób montażu ETCS w Husarzach. I nic

Michał Szymajda 27 września 2023

Compremum z 24 mln zł zysku netto w pierwszym półroczu

Biznes

Compremum z 24 mln zł zysku netto w pierwszym półroczu

inf. pras., oprac. MK 26 września 2023

PKP Intercity i Politechnika Gdańska nawiązują współpracę

Biznes

PKP Intercity i Politechnika Gdańska nawiązują współpracę

inf. pras. PKP Intercity 24 września 2023

Koleo sprzedało 4 miliony biletów PKP Intercity

Biznes

Koleo sprzedało 4 miliony biletów PKP Intercity

inf. pras. PKP Intercity 21 września 2023

Newag znów produkuje mnóstwo zespołów trakcyjnych i lokomotyw

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5