Kompania Piwowarska ponownie startuje z kampanią reklamową piwa Tyskie, której głównym elementem będzie pociąg specjalny. Wyruszy w trasę 16 grudnia, na pokład zabierze zwycięzców konkursu.
W konkursie organizowanym przez browar można wygrać dwa przejazdy – na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy – ze stacją w Gdyni. Na pokład dostaną się zwycięzcy konkursu.
Tyski Pociąg Świąteczny
zadebiutował w zeszłorocznej kampanii marki i cieszył się zdaniem producenta piwa dużym zainteresowaniem konsumentów. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa. Jak czytamy, "tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami".
Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu – studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.