Partnerzy serwisu:
Biznes

Po co Przewozom Regionalnym bilety za złotówkę?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Data publikacji:
24-12-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Po co Przewozom Regionalnym bilety za złotówkę?
Oferta biletów za złotówkę na pociągi Przewozów Regionalnych wzbudziła duże zainteresowanie pasażerów i ekspertów. Ale co się stanie, jeśli przewoźnik sprzeda za dużo biletów?

Nowa promocja SuperBilet to bilety w cenie 39, 29, 19, 9 zł, a nawet 1 zł na pociągi Interregio Przewozów Regionalnych. Przewoźnik przygotował ich 50 tysięcy do końca stycznia. Biletu nie można kupić w kasie – są dostępne wyłącznie online. Czy PR nie zaoferował ich jednak zbyt dużo? Co się stanie, jeśli pasażerowie skuszeni dobrą ofertą przepełnią pociąg?

– Jednym z naszych celów wprowadzania Super Biletu była możliwość oszacowania popytu w pociągach Interregio i jednoczesne dostosowywanie w miarę naszych możliwości  wielkości składów pociągów do potrzeb – uspokaja rzeczniczka Przewozów Regionalnych Marta Milewska. – Pula biletów w ofercie promocyjnej Super bilet została przewidziana w taki sposób, aby zwiększyć frekwencję w pociągach o małym powodzeniu i jednocześnie zmniejszyć w tych cieszących się dużą popularnością – dodaje.

Jednak nawet bez promocji oferta Przewozów Regionalnych jest atrakcyjna cenowo. Pasażerowie mogą stawić się na peronie nawet bez biletu, i to w dużej liczbie. – W sytuacji braku możliwości wejścia do pociągu podróżny może dokonać zwrotu biletu bez potrącania odstępnego – zapewnia Milewska.

– Zawsze istnieje możliwość zakupu biletu u obsługi pociągu, należy jednak pamiętać, że na stacjach na których czynne są kasy biletowe wiąże się to z opłatą dodatkową, dlatego też doradzamy wcześniejszy zakup biletu – podsumowuje rzeczniczka Przewozów Regionalnych.

– W pierwszych godzinach, po tym jak informacja o rozpoczęciu sprzedaży tanich biletów na pociągi InterRegio spółki Przewozy Regionalne obiegła portale turystyczne, zalogowanie do systemu sprzedaży zaczęło graniczyć z cudem. Cała sytuacja pokazuje, że Polacy są spragnieni konkurencji na torach i wszystkich wiążących się z nią korzyści dla konsumenta. Przewozy Regionalne pokazały, że przynajmniej w sferze sprzedaży biletów, pociąg może być tak atrakcyjny jak PolskiBus.Com czy linie lotnicze – komentował dla „Rynku Kolejowego” dr Michał Beim.

Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Polregio poszukuje prezesa

Biznes

Polregio poszukuje prezesa

Michał Szymajda 14 maja 2020

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Polregio poszukuje prezesa

Biznes

Polregio poszukuje prezesa

Michał Szymajda 14 maja 2020

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5