Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PLK przeznaczy 65 milionów na stację Szczecin Główny

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
05-05-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
PLK przeznaczy 65 milionów na stację Szczecin Główny
Fot. Dariusz Żaruk, SM42.pl
Zarządca infrastruktury ogłosił duży przetarg na poprawę stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych na stacji Szczecin Główny. W ramach inwestycji obiekt ma zostać dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych m.in. poprzez budowę wind. Znacznie powiększą się też zadaszenia na peronach.

Przetarg podzielono na dwie części. Część A, realizowana w formule „buduj”, obejmuje budowę wiat na peronie 1, 2 i 3 (od istniejącej kładki do końca peronów od strony Pomorzan), obcięcie i wzmocnienie wiaty jednosłupowej na części peronu nr 1 oraz przebudowę i zadaszenie istniejącej kładki dla pieszych wraz ze schodami. Perony od 1 do 4 zyskają windy z poziomu peronu do poziomu kładki. Z poziomu ul. Kolumba do poziomu kładki również powstanie winda, a na ul. Czarnieckiego – platforma z poziomu chodnika. Przebudowany zostanie tunel Pocztowy, powstaną też obiekty małej architektury.

W ramach tej części prac zmodernizowany zostanie też peron nr 3 i 2 (z przesunięciem odcinka toru). Na peronie 2 rozebrana zostania „wiata pocztowa”. Oprócz tego PLK planuje regulację torów, budowę łącznika nad peronem 3 łączącego starą kładkę z nową kładką. Nastąpi również uzupełnienie systemu kamerowego, tablic informacji dynamicznej i systemu zapowiedzi.

W ramach części „B”, wymagającej jeszcze prac projektowych (system „projektuj i buduj”), PLK chce przedłużenia toru stacyjnego nr 1 o około 300 m i włączenia go do głowicy rozjazdowej od strony Szczecina Portu Centralnego wraz z siecią trakcyjną i dostosowaniem urządzeń sterowania ruchem oraz przedłużenia zadaszenia istniejącej kładki na odcinkach między schodami zejściowymi na perony a wiatami na peronach 1 ,2, 3 i 4 od strony dzielnicy Pomorzany. W ramach części B przewidziana jest aktualizacja dokumentacji projektowej dotyczącej zakresu części A oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.

Szacunkowa wartość zamówienia to 52 313 124.00 złotych netto (ponad 64 miliony złotych brutto). Na realizację wykonawca będzie miał 26 miesięcy. Otwarcie ofert planowane jest w połowie czerwca.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5