Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PLK poprawia stan odcinka Kluczbork – Bierutów przed modernizacją

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
17-08-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PKP PLK poprawia stan odcinka Kluczbork – Bierutów. To najgorzej utrzymana część linii nr 143, przeznaczonej do modernizacji. 

O pracach wykonywanych w wakacje przez PKP PLK poinformował nas Czytelnik – zauważył on, że od 2 lipca PKP PLK wprowadziła ograniczenia z i tak bardzo niskiej prędkości 50 km/h do zaledwie 30 km/h w torze nr 1 na około 35 km linii kolejowej nr 143 na odcinku Kluczbork – Bierutów. – To skutkuje wydłużeniem czasu przejazdu o około 30 min – do aż 78 minut na 36-kilometrowym odcinku. Taka sytuacja utrzymała się przez miesiąc. Zdaniem Czytelnika przyczyną są liczne usterki toru nr 1 (popękane podkłady, braki mocowań szyn do podkładów, zanieczyszczona podsypka itp.).

Magdalena Janus z PKP PLK potwierdza, że przyczyną były prace utrzymaniowe na torze nr 1 na odcinku Kluczbork – Bierutów. – Na torze nr 2 na odcinku od Domaszowic do Namysłowa trwają obecnie prace związane z dostosowaniem urządzeń srk do jazdy dwukierunkowej. Zakończenie wszystkich prac planujemy na koniec sierpnia b.r. Na odcinku Namysłów – Bierutów przywrócono już prędkość 50 km/h. PLK zakończyła prace na odcinku Kluczbork – Wołczyn 3 sierpnia i przywróciła prędkość. – W następnej kolejności prace będą prowadzone w torze nr 1 szlaku Wołczyn – Domaszowice oraz Domaszowice – Namysłów – informuje Janus.

– Po zakończeniu wszystkich prac  zostanie przywrócona prędkość rozkładowa na całym odcinku Kluczbork – Bierutów. Zmiany te zostaną uwzględnione we wrześniowej korekcie rozkładu jazdy – dodaje przedstawicielka PKP PLK.

Warto przypomnieć, że już na lata 2021–2023 zaplanowano modernizację linii 143 na odcinku Kluczbork – Oleśnica – Wrocław Mikołajów. Jej dokumentację przygotowuje firma Systra.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Lubuskie: Ruszył skład wagonowy Polregio

Biznes

Lubuskie: Ruszył skład wagonowy Polregio

Jakub Madrjas 20 lipca 2023

Nowe Linty Alstomu wycofane z ruchu w Niemczech z powodu usterek

Tabor i technika

PLK obniży prędkość na CMK do 160 km/h na przynajmniej rok

Infrastruktura

Jest umowa na dokumentację dla linii 143

Infrastruktura

Jest umowa na dokumentację dla linii 143

inf. prasowa 29 stycznia 2018

Zobacz również:

Lubuskie: Ruszył skład wagonowy Polregio

Biznes

Lubuskie: Ruszył skład wagonowy Polregio

Jakub Madrjas 20 lipca 2023

Nowe Linty Alstomu wycofane z ruchu w Niemczech z powodu usterek

Tabor i technika

PLK obniży prędkość na CMK do 160 km/h na przynajmniej rok

Infrastruktura

Jest umowa na dokumentację dla linii 143

Infrastruktura

Jest umowa na dokumentację dla linii 143

inf. prasowa 29 stycznia 2018

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5