Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PLK ponawia nieudany przetarg na stację Katowice Szopienice Północne

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
06-06-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
PLK ponawia nieudany przetarg na stację Katowice Szopienice Północne
Fot. Kris D from Metropolia Silesia, Upper Silesia ( Oberschlesien )
PKP PLK ponawia nieudaną część ubiegłorocznego przetargu na prace na północnej obwodnicy GOP. Chodzi o przebudowę stacji Katowice Szopienice Północne.

W kwietniu ubiegłego roku PKP PLK ogłosiły przetarg na wykonanie prac na odcinkach Gliwice – Bytom, Chorzów Stary – Mysłowice oraz Dorota – Mysłowice Brzezinka za ponad 400 milionów złotych brutto. Pierwotnie projekt na liniach stanowiących północną obwodnicę kolejową GOP miał zostać zrealizowany do 2020 roku, ale opóźniło się przygotowanie dokumentacji. Nie był to koniec problemów.

Oferty w przetargu złożyło zaledwie trzech wykonawców. Ich wysokości nawet nie zbliżyły się do kosztorysu, przekraczając go nawet dwukrotnie. Po kilku miesiącach zadumy, w styczniu PKP PLK podniosła wartość inwestycji i podpisała umowę z Porr na zadanie nr 1, ale unieważniła zadanie nr 2; ofertę na te prace złożyła tylko Trakcja PRKiI, prawie dwukrotnie przekraczając oszacowany na 217 mln złotych budżet.

Teraz PLK ponawia przetarg na to zadanie, które obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót dla kompleksowej przebudowy stacji Katowice Szopienice Północne. Termin realizacji prac to aż 31 miesięcy, a inwestycja zakończy się prawdopodobnie dopiero w 2023 roku. O wyborze wykonawcy zadecyduje tylko cena. 
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP SA: Zburzymy nastawnię w Pyskowicach

Infrastruktura

PKP SA: Zburzymy nastawnię w Pyskowicach

Michał Szymajda 27 kwietnia 2023

Co się stanie z nastawnią bramową w Pyskowicach?

Infrastruktura

Co się stanie z nastawnią bramową w Pyskowicach?

Michał Szymajda 11 kwietnia 2023

Koleje Śląskie jednak nie dojadą do Wrocławia

Pasażer

Pociągi towarowe pojadą sprawniej przez Katowice Szopienice

Infrastruktura

Dworzec Katowice Szopienice Północne w rejestrze zabytków

Infrastruktura

Zobacz również:

PKP SA: Zburzymy nastawnię w Pyskowicach

Infrastruktura

PKP SA: Zburzymy nastawnię w Pyskowicach

Michał Szymajda 27 kwietnia 2023

Co się stanie z nastawnią bramową w Pyskowicach?

Infrastruktura

Co się stanie z nastawnią bramową w Pyskowicach?

Michał Szymajda 11 kwietnia 2023

Koleje Śląskie jednak nie dojadą do Wrocławia

Pasażer

Pociągi towarowe pojadą sprawniej przez Katowice Szopienice

Infrastruktura

Dworzec Katowice Szopienice Północne w rejestrze zabytków

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5