Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Kto naprawi ważną dla wojska linię? Znamy oferty

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
09-02-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Kto naprawi ważną dla wojska linię? Znamy oferty
fot. Kasper Fiszer
12 oferto złożono w przetargu na wykonanie rewitalizacji linii kolejowej nr 380 Jankowa Żagańska–Sanice. Budżet zamawiającego w tym przetargu wynosi 61,5 mln zł.

Prace przeprowadzone zostaną w ramach zadania „Rewitalizacja linii kolejowej nr 380 Jankowa Żagańska – Sanice”. Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i prace budowlane. Po przeprowadzonych pracach linia ma służyć głównie do przewozów wojska. Roboty przy niej finansowo wesprze więc Ministerstwo Obrony Narodowej.

W 22. kilometrze 32-kilometrowej trasy, w obrębie stacji Przewóz, odgałęzia się wojskowa bocznica do Potoku Lubuskiego. To fragment poniemieckiej linii lokalnej Przewóz – Przysieka, która dziś utrzymywana jest własnymi siłami przez wojsko.

Budżet zamawiającego w tym przetargu wynosi 61,5 mln zł. Oferty złożyli (licząc od najtańszej):

1. Stanisław Łukasiewicz ECO-Baza – 42,5 mln zł
2. Strabag – 42,8 mln zł
3. OHL ZS – 44,5 mln zł
4. Konsorcjum Trakcja PRKiL SA i ZUE – 47,8 mln zł
5. Skanska – 48,3 mln zł
6. ETF Polska i ETF – 49,2 mln zł
7. Dolkom – 50 mln zł
8. Konsorcjum Poltores, Rubau i Rover Alcisa – 54,7 mln zł
9. Intop Warszawa - 52 mln zł
10. Porr Polska Construction 52,7 mln zł
11. Konsorcjum Infrakol - Track Tec Construction – 53,8 mln zł
12. Zakład Robót Komunikacyjnych DOM w Poznaniu – 63,6 mln zł
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Trzy przęsła starego mostu w Przemyślu już przesunięte

Infrastruktura

Trzy przęsła starego mostu w Przemyślu już przesunięte

PKP PLK SA 10 lipca 2023

Powstaje przystanek kolejowy Nowy Sącz Gorzków

Pasażer

Powstaje przystanek kolejowy Nowy Sącz Gorzków

inf. pras PKP PLK 07 lipca 2023

Czy kolejarze wycinają za dużo drzew?

Infrastruktura

Czy kolejarze wycinają za dużo drzew?

lk, Rynek Kolejowy 17 marca 2016

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Trzy przęsła starego mostu w Przemyślu już przesunięte

Infrastruktura

Trzy przęsła starego mostu w Przemyślu już przesunięte

PKP PLK SA 10 lipca 2023

Powstaje przystanek kolejowy Nowy Sącz Gorzków

Pasażer

Powstaje przystanek kolejowy Nowy Sącz Gorzków

inf. pras PKP PLK 07 lipca 2023

Czy kolejarze wycinają za dużo drzew?

Infrastruktura

Czy kolejarze wycinają za dużo drzew?

lk, Rynek Kolejowy 17 marca 2016

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5