Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PKP PLK zamawiają SDIP na odcinku linii 353

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
28-02-2024
Ostatnia modyfikacja:
27-02-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
PKP PLK zamawiają SDIP na odcinku linii 353
fot. WiktorN.PL - Praca własna, CC BY-SA 3.0, commons.wikimedia.org
Przy granicy województwa kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego cztery stacje i przystanki zostaną doposażone w urządzenia rozgłoszeniowe i zegary. Inwestycja będzie częścią szerszego programu zabudowy systemu dynamicznej informacji pasażerskiej na sieci.

PKP PLK zamierza wyposażyć w urządzenia SDIP odcinek od stacji Jamielnik (km 222,457) do granicy Zakładu Linii Kolejowych w Olsztynie (km 199,350). Znajdują się na nim cztery punkty handlowe: dwa przystanki (Ostrowite koło Jabłonowa i Lipinki) oraz dwie stacje (Biskupiec Pomorski oraz wspomniany już Jamielnik).

We wszystkich tych lokalizacjach zakres inwestycji będzie identyczny: na każdym z peronów ma zostać zamontowany system rozgłoszeniowy w wersji podstawowej i zegary stacyjne, komunikujące się z serwerem czasu poprzez protokół NTP. W opisie przedmiotu zamówienia zaznaczono jednak, że dokładna liczba planowanych do instalacji urządzeń CSDIP „zostanie wyznaczona po określeniu kategorii stacji”. Obecnie są one niemal pozbawione dynamicznej informacji pasażerskiej – tylko w Ostrowitem oraz Biskupcu znajdują się po dwa głośniki PKP Telkol.

Zakres zamówienia obejmie też położoną poza wskazanym fragmentem stację Iława Główna. W tutejszym lokalnym centrum sterowania zostanie zamontowany terminal operatorski systemu. Obowiązkiem wykonawcy będzie wykonanie koniecznej kanalizacji kablowej na wszystkich stacjach i przystankach objętych postępowaniem.

Linia 353 jest na omawianym odcinku dwutorowa. Jeśli konieczne okażą się zamknięcia torowe, wykonawca ma prowadzić prace w taki sposób, by po torze czynnym ruch mógł odbywać się bezpiecznie. Harmonogram zamknięć będzie musiał zostać przygotowany przez wykonawcę i zatwierdzony przez PKP PLK.

Inwestycja będzie realizowana w trybie „projektuj i buduj”. Jedynym kryterium wykonawcy jest cena. Chętni do udziału muszą wpłacić wadium w wysokości 45 tysięcy złotych. Zamawiający przewiduje zorganizowanie aukcji elektronicznej. Otwarcie ofert ma nastąpić 9 kwietnia.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5