PKP Intercity uruchomiło formularz zgłoszeniowy stworzony dla osób z podstawową wiedzą o kolei, które chciałyby podzielić się swoimi pomysłami czy spostrzeżeniami dotyczącymi funkcjonowania przewoźnika. – To użyteczne narzędzie, które pozwoli jeszcze lepiej dostosować ofertę PKP Intercity do potrzeb pasażerów – napisał przewoźnik.
Nowy projekt ma na celu stworzenie kanału komunikacji, który pozwoli na bezpośrednie zgłaszanie przez podróżnych pomysłów i spostrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez przewoźnika – rozkładu jazdy, nowych połączeń czy systemu sprzedaży.
– Formularz zgłoszeniowy pomoże w zaadresowaniu kwestii, które mogą być trudno dostrzegalne dla spółki, a wpłyną pozytywnie na doświadczenia podróżnych. Na podstawie opinii, uwag czy sugestii możliwe będzie implementowanie nowych rozwiązań czy modyfikacja dotychczasowych – czytamy w informacji prasowej PKP Intercity.
Do zgłaszania propozycji PKP Intercity szczególnie zachęca miłośników kolei, którzy posiadają wiedzę dot. zasad jej funkcjonowania. Dzięki formularzowi zostanie stworzony zbiór propozycji możliwych do zrealizowania i mogących wpłynąć na rozwój oferty oraz proces obsługi klienta. PKP Intercity planuje nagradzać najlepsze i najbardziej wartościowe zgłoszenia firmowymi upominkami oraz voucherami na przejazd.,
– Staramy się jak najlepiej dopasowywać ofertę do potrzeb i oczekiwań podróżnych. Dlatego kanał komunikacji, taki jak formularz zgłoszeniowy, jest wartościowym i potrzebnym narzędziem, które pozwoli na konsultacje społeczne. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych koleją do dzielenia się swoimi pomysłami czy sugestiami – powiedział Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.
Formularz dostępny jest na stronie
mikol.intercity.pl