PKP Intercity uruchamia internetowy sklep dla miłośników kolei. Spółka zapewnia, że ”mikole” znajdą w nim m.in. tekstylia, gadżety, upominki czy artykuły dla dzieci. Na razie oferta nie jest zbyt bogata, ale ma być rozwijana.
Jak podaje PKP Intercity, internetowy sklep narodowego przewoźnika zaoferuje podróżnym wyjątkowy asortyment. Produkty są inspirowane światem kolei, a pierwszymi motywami są „Czuwak” i „Pantograf” – terminy dobrze znane wszystkim kolejarzom i miłośnikom pociągów czy transportu kolejowego. Spółka zapewnia, że w trakcie tworzenia postawiono na wysoką jakość, oryginalne projekty, wygodę i użytkowość oferowanych produktów. Sklep znajdziecie pod adresem
www.sklep.intercity.pl.
Wśród dostępnych artykułów znajdziemy m.in. materiały tekstylne, takie jak t-shirty, bluzy z kapturem czy czapkę zimową. W sklepie dostępne są również przydatne na co dzień lub w podróży gadżety, takie jak kubki porcelanowe i butelki termiczne, torby zakupowe, plecaki w kształcie worka czy zawieszki na bagaż.
Nie zapomniano o ofercie dla najmłodszych, która może okazać się świetnym prezentem pod choinkę: związane z tematyką kolejową wersje znanych gier, takich jak domino, dobble czy memo, a także książki i zeszyty ćwiczeń oraz maskotka Edek.
Kolekcja dostępnych produktów będzie rozwijana i tworzona zgodnie z potrzebami klientów. Intercity zapewnia, że w przyszłości usługa będzie rozwijana i udoskonalana.
Co warte podkreślenia, produkty tworzone są we współpracy z polskimi producentami. Dzięki temu PKP Intercity może zaoferować wysoką jakość, wspierać polskich przedsiębiorców i skrócić czas oczekiwania na dostawy. Zamówione rzeczy będą wysyłane do klientów za pośrednictwem firmy InPost. Dostawa będzie ekonomiczna, a paczkę można odebrać w jednym spośród wielu tysięcy paczkomatów – niedługo tylko na terenie Polski będzie ich ponad 20 tysięcy.