Od dziś bilety na pociągi Intercity można zakupić wchodząc na stronę intercity.pl – zlikwidowana została bowiem oddzielna strona systemu sprzedaży biletów.
Tak jak dotychczas po wyszukaniu interesującego nas połączenia i kliknięciu w ikonkę „kup bilet” przystępujemy do procedury zakupu w e-IC w odświeżonej grafice.
Funkcjonalność systemu zasadniczo się nie zmieniła. Różnica, polega na tym, że zanim dokonamy rezerwacji biletu otrzymujemy ekran z ceną biletu i linkiem do cen miejscówek. W ten sposób wiemy ile będzie nas kosztować planowana podróż. Logowanie do systemu zostało przeniesione na sam koniec ścieżki zakupu i jest wymagane dopiero w przypadku, gdy zdecydowaliśmy się na zakupu biletu – jest to ułatwienie dla osób, które chcą jedynie sprawdzić szczegóły planowanej podróży.Procedura zwrotu biletu również stała się prostsza - nie musimy już przełączać się przez kilka zakładek. Wystarczy zalogować się na swoje konto (pierwszy przycisk na panelu górnego menu) i przejść do zakładki Moje bilety.
Po zalogowaniu dostępny jest widok konta – zakładki: bilety oczekujące na płatność, opłacone, zwrócone i anulowane. W lewym pasku znajduje się już teraz pełne menu .Aby zrezygnować z biletu należy w zakładce "Opłacone" wybrać przy bilecie, z którego chcemy zrezygnować, polecenie "Rezygnuj". Po potwierdzeniu komunikatu, bilet przechodzi do zakładki "Zwrócone bilety", gdzie jest możliwość zwrotu płatności (o ile do biletu nie była wystawiana faktura VAT). Po potwierdzeniu komunikatu na ekranie mamy potwierdzenie wykonania zwrotu.