Aplikacja PKP Intercity to coraz chętniej wybierany przez pasażerów kanał sprzedaży. W 2023 r. zakupiono za jej pośrednictwem blisko 3 mln biletów. Od 8 stycznia br. zyskuje nowe funkcjonalności, które ułatwią podróżowanie pasażerom posiadającym bilety okresowe i Karty Intercity przeznaczone dla firm - czytamy w komunikacie przewoźnika.
PKP Intercity podkreśla, że w ze sklepów Google Play i App Store aplikację mobilną przewoźnika pobrano 1,1 mln razy. Przełożyło się to na sprzedaż 2,7 mln biletów o wartości przekraczającej 160 mln zł. To narodowego przewoźnika do wprowadzania kolejnych udoskonaleń. Od 8 stycznia w aplikacji możliwe jest pobranie rezerwacji do biletów okresowych zakupionych w kasie biletowej oraz Kart Intercity. Wcześniej podróżny musiał udać się do kasy lub pobrać rezerwację miejsca na stronie przewoźnika. Teraz uzyskuje miejscówkę poprzez kilka kliknięć w aplikacji. Dodatkowo dla posiadaczy Kart Intercity i biletów okresowych przewoźnik udostępnił w aplikacji opcję dokupienia wraz z rezerwacją, biletu na przewóz roweru, psa lub bagażu. Jest to z pewnością ułatwienie dla pasażerów często podróżujących z przewoźnikiem i klientów biznesowych.
graf. PKP Intercity Za pośrednictwem kanałów zdalnych spółka sprzedaje już 74% wszystkich biletów. Przewoźnik rozwija nie tylko aplikację, lecz także serwis internetowej sprzedaży biletów i współpraca z partnerami zewnętrznymi.